با دکتر «کندر» چند مشکل را حل کنید! : كندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است ...


كندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است كه مزه‌ای گس و تلخ دارد. این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می گیرد .
برای حل مشکل تمامی باگ های اندروید 6 کلیک کنید آموزش , مشکل شارژ گوشی دارید؟ این اپلیکیشن را پاک کنید , دکتر ارتودنسی

پادشا:  كندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است كه مزه‌ای گس و تلخ دارد. این صمغ از زمان‌های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز به 3 صورت خوراكی، موضعی و بخور مصرف می‌شود. به باور بسیاری از مردم مصرف كندر موجب افزایش حافظه و تقویت ضریب هوشی افراد می‌شود. دكتر سعید صانعی، مشاور گیاه‌درمانی، توضیحات كامل‌تری را درباره تاثیر كندر بر حافظه و نسخه‌های درمانی این صمغ گیاهی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید فرزندتان بیش‌فعال نشود

باوری وجود دارد كه مصرف صمغ توسط مادران باردار موجب افزایش هوش و ضریب هوشی جنین و كودك آینده آنها می‌شود. این نكته صحیح است اما مادران باردار باید مراقب باشند كه مصرف كندر بیش از 3 ماه موجب بیش‌فعالی كودك آنها شده و این مسئله در آینده آنها را با مشكلات متعددی روبه‌رو می‌كند، بنابراین مادران باردار باید توجه داشته باشند كه برای افزایش میزان هوش و تقویت حافظه نوزاد، خوردن یك ماه كندر كفایت می‌كند و این یك ماه باید بعد از 4 ماهگی جنین صورت گیرد.

  یك نسخه برای 3 بیماری
درمانگران طب سنتی برای درمان خواب‌آلودگی و بی‌حالی ناشی از تجمع بلغم در بدن نسخه‌ای دارند كه به كمك آن می‌توان بلغم زائد بدن را دفع و به درمان بی‌خوابی و حتی بوی بد دهان پرداخت. برای تهیه این نسخه كافی است به اندازه یك نخود از  كندر را با یك نخود از مصطكی و یك فندق سقز تركیب كرده و آن را بجوند. برای تهیه این مواد می‌توانند به داروخانه‌های گیاهی در سطح شهر مراجعه كرده و با تهیه این مواد و جویدن آن علاوه بر بی‌خوابی، بوی بد دهان خود را نیز درمان كنند. علاوه‌براین همین نسخه می‌تواند تركیب بسیار مناسبی برای افرادی باشد كه به كمر درد یا درد مفاصل از قبیل درد زانو مبتلا هستند. مصرف این نسخه موجب كاهش و تسكین دردهای مفصلی نیز می‌شود.


ویدیو : با دکتر «کندر» چند مشکل را حل کنید!