بانوی پنجم كاراته جهان در پاركینگ خانه‌ تمرین می‌كند! :   در آستانه لیگ جهانی ...



زیباترین خانه های جهان , تمرین بدنسازی در خانه , گرانترین خانه جهان

 

در آستانه لیگ جهانی تركیه

بانوی پنجم كاراته جهان در پاركینگ خانه‌ تمرین می‌كند!

ملی‌پوش كاراته بانوان كه به تازگی به رده پنجم جهان صعود كرده است، این روزها خود را برای حضور در مسابقه‌های لیگ جهانی تركیه در شرایطی آماده می‌كند كه بیشتر تمرین‌هایش را در پاركینگ خانه‌اش انجام می‌دهد.

حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی و جایگاه پنجمی وی در دنیا گفت: این رده‌بندی بر اساس دو مسابقه اخیر كه در اندونزی و ازبكستان برگزار شد انجام شده است، پس از این كه موفق شدم در مسابقه‌های لیگ جهانی اندونزی و مسابقه‌های آسیایی ازبكستان مدال طلا را كسب كنم به رده‌ی پنجم صعود كردم.

وی ادامه داد: پیش از این فدراسیون كاراته اعلام كرده بود كه رزمی‌كارانی كه طلای مسابقه‌های آسیایی را از آن خود كنند، به مسابقه‌های لیگ جهانی تركیه اعزام می‌شوند و من به همراه خانم دوستی حدود دو هفته دیگر در این رقابت‌ها حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: كاراته بانوان ایران در جایگاهی است كه كشورهای دیگر دیدشان نسبت به ما عوض شده و برخلاف گذشته بانوان ایرانی را به عنوان حریفان قدرتمندی می‌شناسند. همچنین اینكه می‌توانیم به تازگی در مسابقه‌های جهانی هم شركت كنیم، فرصت بسیار مطلوبی برای ماست تا توانایی‌های خود را نسبت به گذشته بیشتر نشان دهیم.

عباسعلی افزود: درخواست ما از مسئولان فدراسیون این است كه شرایطی فراهم شود تا بانوان هم همپای مردان در اردوهای برون‌مرزی حضور داشته باشند، البته در چند وقت اخیر شرایط خوبی به وجود آمده و ما نسبت به گذشته در اردوهای بیشتری شركت می‌كنیم.

وی درباره اردوهای آمادگی تیم ملی نیز گفت: برای حضور در مسابقه‌های آسیایی و جهانی از اسفندماه سال گذشته در اردو بودیم، اما با توجه به اینكه تنها دو رزمی‌كار به مسابقه‌های لیگ جهانی تركیه اعزام می‌شوند دیگر اردویی هم برگزار نشد و ما تمرین‌هایمان را به صورت شخصی انجام دادیم.

این ملی‌پوش كاراته‌كا افزود: من تمرین‌هایم را در پاركینگ خانه خود در شهرری انجام می‌دهم و سالنی برای تمرین در اختیار نداریم. یكی از مشكلاتی كه با آن مواجه هستیم این است كه نمی‌توانیم زمان خاصی را با باشگاه‌ها برای تمرین فیكس كنیم، چون معمولا زمان‌های مورد نظر به رشته‌های دیگر و یا مردان داده می‌شود در نتیجه چاره‌ای جز این نیست كه در خانه تمرین كنیم.

وی ادامه داد: بالاخره تمرین در پاركینگ هم مشكلات خودش را دارد و تهویه هوای مناسبی وجود ندارد. باید بگویم كه آنقدر كه به یك قهرمان باید رسیدگی شود، به ما رسیدگی نمی‌شود و ما هم مشكلات خاص خود را در روند آماده‌سازی داریم./ایسنا

 


ویدیو : بانوی پنجم كاراته جهان در پاركینگ خانه‌ تمرین می‌كند!