باقری: با حرف زدن کار درست نمی‌شود : مربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم در این ...


مربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم در این مسابقه به حرف‌های کادرفنی گوش ندادند. خبرگزاری فارس: کریم باقری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم که توانست از این بازی 3 امتیاز با ارزش را کسب کند. همچنین به کادرفنی و بازیکنان گسترش تبریک می‌گویم و امیدوارم در دیدارهای بعدیشان نیز موفق باشند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از بدترین دیدارهای پرسپولیس را شاهد بودیم گفت: بازیکنی را در تیم ندیدم که بخواهم از او تعریف کنم و همه بد بودند و این بازی بد باعث شد نتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم و از گردونه قهرمانی خارج شویم چراکه سایر مدعیان امتیاز گرفتند و در جدول صعود کردند.

باقری یادآور شد: برای بازی بعدی در جام حذفی باید یک ریکاوری خوب داشته باشیم چراکه این دیدار هم از جمله دیدارهای سخت پیش رویمان است و امیدوارم از این دیدار بتوانیم دست پر خارج شویم. در مجموع کار برای پرسپولیس خطرناک شده است.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا علی دایی به نشست خبری نیامد و آیا او کنفرانس را تحریم کرده بود گفت: مسابقه امروز تحت تاثیر دربی بود و تحریمی در کار نبود ما در شرایط خاصی هستیم و طی 3 بازی گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و تحت فشار هستیم و به همین دلیل او صلاح دانست من به کنفرانس بیایم و تحریمی در کار نبود ضمن اینکه ما طبق روال چند سال گذشته که پس از دربی نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم امروز هم این اتفاق برایمان تکرار شد و بدترین بازیمان را ارائه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این پس پرسپولیس به جام حذفی فکر می‌کند گفت: مسلما در هر دو جام باید تلاش کنیم و حتی در لیگ هم باید امتیازها را جمع کنیم. با حرف زدن کار درست نمی‌شود و باید بازیکنان به خودشان بیایند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. هواداران پرسپولیس از بازیکنان این تیم توقع دارند و امیدوارم توقعات آنها برآورده شود. ما هر موقع خوب بودیم نتایج خوبی هم گرفتیم اما در 3 بازی اخیر هیچگاه خوب نبوده‌ایم و نتوانستیم به نتایج لازم برسیم.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید امروز پرسپولیس بازی را واگذار کند گفت: متاسفانه سه دیدار است که شادابی لازم را نداریم اما امیدوارم در این چند روز مشکلات بررسی شود و ما هم با بازیکنان صحبت می‌کنیم تا ببینیم مشکل ما هستیم یا آنها. بازیکنان باید انگیزه بیشتری داشته باشند تا بتوانند به خوبی توقع هواداران را برآورده کنند.

وی در مورد اینکه آیا شناخت تارتار از پرسپولیس باعث برد تبریزی‌ها شده است یا خیر تاکید کرد: چیزی را که کادرفنی از بازیکنانمان خواست را انجام ندادند و گسترش فولاد با یک بازی بسته در ضدحمله به هدفش رسید. ما آنها را می‌شناختیم و اگر کارهایی که می‌خواستیم را بازیکنان انجام می‌دادند می‌توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم.

باقری در پایان در مورد اینکه آیا تراکتورسازی برای هدایت این تیم با وی مذاکره‌ای کرده است یا خیر گفت: خودم را در این حد نمی‌دانم که به تراکتورسازی بیایم و مسئولیت این تیم را برعهده بگیرم. من تازه اولین سالم است که به کادرفنی آمده‌ام و باید آرام‌آرام در این زمینه کارم را آغاز کنم.


ویدیو : باقری: با حرف زدن کار درست نمی‌شود