بازگشت دوباره مجری بیمار تلویزیون : ناصر خیرخواه گوینده و برنامه‌ساز رادیو ...


ناصر خیرخواه گوینده و برنامه‌ساز رادیو و مجری تلویزیون که مدتی به دلیل بروز بیماری از فضای کار دور بود،گفت: با لطف خدا و مرحمت و توجه مردم حالم خوب است و دو شب قبل پس از 10 ماه دوری از آنتن به رادیو برگشتم و "راه شب" را تهیه‌کنندگی کردم. خبرگزاری مهر: ناصر خیرخواه گوینده و برنامه‌ساز رادیو و مجری تلویزیون که مدتی به دلیل بروز بیماری از فضای کار دور بود، اظهار کرد: با لطف خدا و  مرحمت و توجه مردم حالم خوب است و دو شب قبل پس از 10 ماه دوری از آنتن به رادیو برگشتم و "راه شب" را تهیه‌کنندگی کردم.

وی درباره حاشیه‌های بازگشت خود افزود: برای این قسمت از برنامه موضوع سه نعمتی را که دور و برمان وجود دارد انتخاب کرده بودیم و برای دوستانم جالب بود که من چقدر از نظراتی که مردم ارائه می‌کردند، انرژی می‌گرفتم.

مجری تلویزیون , بازگشت دوباره بابک زنجانی به اوین , خودکشی مجری زن معروف تلویزیون

خیرخواه ادامه داد: حتی آن شب دقایقی از برنامه را نیز خودم کنار گوینده اجرا کردم. اصولا عادت دارم خودم مهمانان برنامه را داخل استودیو می‌برم و با آغاز بحث آنها را به آنتن و گوینده می‌سپرم و برمی‌گردم و این بار هم این اتفاق افتاد.

این برنامه‌ساز رادیو که 17 سال است برنامه "خانه ملت" را در رادیو ایران سردبیری می‌کند، یادآور شد: به امید خدا این برنامه را نیز از پنجشنبه این هفته دوباره دست می‌گیرم. گزارش‌های این برنامه را هم خودم تهیه می‌کنم.

وی درباره حضور در تلویزیون نیز توضیح داد که فعلا پیشنهادی در این خصوص به وی داده نشده است.


ویدیو : بازگشت دوباره مجری بیمار تلویزیون