بارسا از شکست پیروزی ساخت/ تعویض طلایی ویلانووا فرشته نجات کاتالان‌ها : سویا ...



سویا 2– بارسلونا3 ؛بازگشت باورنکردنی در پیسخوان

با 10 نفره شدن سویا بارسا بازگشتی خیره کننذه داشت و با دو پاس گل مسی وضربات سسک و ویا باری باخته را برد

 

نصب شکست خورد نمی‌توان پوشه‌ی جدید ساخت  , ساخت رنگ طلایی در فتوشاپ , ساخت متن طلایی در فتوشاپ

 

سایت گل – بارسلونا دو گل دیرهنگام زد تا بازی دو بر صفر باخته را در نهایت سه بر دو ببرد.

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط بر توپ آغاز کرد و موقعیت‌های خوبی ساخت. سویا که دل به ضدحملات بسته بود در دقیقه 26 به گل رسید. ضربه گری مدل به خاویر ماسچرانو خورد و توپ مقابل پای پیوتر تروخوفسکی افتاد و او هم با ضربه‌ای دروازه ویکتور والدس را گشود.

بارسا دست به حملات گسترده زد ولی سویا بود که در ابتدای نیمه دوم به گل دوم هم می‌رسید. پاس سرخیو بوسکتس را مدل گرفت و به آلوارو نگردو سپرد که بین الکساندر سونگ و ماسچرانو بود. او از سونگ گذشت و با ضربه‌ای دقیق و خونسرد دروازه والدس جلوآمده را گشود.

بارسا باز هم حمله کرد و یک بار ضربه پدرو را از روی خط برگرداندند. سرانجام در دقیقه 53 بود که چند پاس عالی در نهایت به سسک فابرگاس رسید و او هم از فاصله 20 متری گل زد.

بازیکنان سویا بارها در نیمه دوم روی لیونل مسی خطا کردند و روی یکی از همین ضربات بود که مسی آندرس پالوپ را به واکنشی فوق‌العاده وادار کرد.

در یک صحنه سرخیو بوسکتس به شکلی خشن در محوطه جریمه حریف روی پای سیسینیو رفت و هرچند داور به او کارت زرد داد، اما رنگ کارت می‌توانست چیز دیگری باشد.

سپس دعوای دنباله‌دار مدل و فابرگاس در دقیقه 72 به ضربه سری منتهی شد که مدل به صورت فابرگاس زد، و داور پس از واکنش اغراق‌آمیز فابرگاس مدل را اخراج کرد.

در دقیقه 89 بود که بارسا گل تساوی را زد. توپ در میانه میدان پس از برخورد تیاگو و بازیکن سویا به هم به دست تیاگو هم خورد. داور دستور به ادامه بازی داد و توپ در نهایت با پاس عالی لیونل مسی به فابرگاس رسید و او هم به پیش تاخت و گل زد.

در نهایت داوید ویا در دقیقه 93 گل برتری بارسا را پس از یک و دویی فوق‌العاده با مسی به ثمر رساند.

اکنون بارسا با دو امتیاز بیشتر از مالاگا و با کسب تمامی امتیازات ممکن صدرنشین است و سویا هم پنجم ماند./گل

 


ویدیو : بارسا از شکست پیروزی ساخت/ تعویض طلایی ویلانووا فرشته نجات کاتالان‌ها