«ای كیو سان» ایرانی می‌شود :         «هوشان» پسر بچه‌ باهوش انیمیشنی به همین ...



 

 

 

دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی , بک لینک رایگان ایرانی

 

«هوشان» پسر بچه‌ باهوش انیمیشنی به همین نام است كه قرار است شخصیت اصلی نسخه‌ ایرانی شده‌ كارتون معروف «ای كیو سان» باشد.

مسعود صفوی تهیه‌كننده انیمیشن «هوشان» در گفت و گو با ایسنا گفت: می‌توانیم این واژه را درباره‌ «هوشان» به كار ببریم كه او «ای كیو سان» ایرانی است‌، چون در زمانی كه «ای كیو سان» ساخته می‌شد، خیلی از قصه‌هایش ایرانی بودند و در فرهنگ دینی و ملی ما جا داشتند.

وی ادامه داد: این داستان‌ها در انیمیشن «ای كیو سان» ‌آمده بود و گروه نویسندگان ما روی این قصه‌ها كار كرد. مجموعه قصه‌های ما از داستان‌های معروف مذهبی و ایرانی الهام گرفته‌اند.

صفوی كه تهیه‌كنندگی انیمیشن «شكرستان» را نیز برعهده داشته است‌، درباره‌ تفاوت این دو انیمیشن‌، گفت: با انرژی كه روی این كار گذاشته شده‌، از لحاظ طراحی بعدی و زیبایی شناسی، كمی بیشتر از «شكرستان» روی آن كار شده است. «شكرستان» برای سرگرمی ساخته شده بود و در آن آموزش هم داده می‌شد، اما در «هوشان» سرگرمی كمتری مد نظر بوده است.

وی ادامه داد: در انیمیشن «هوشان» سعی كردیم به بچه‌های گروه سنی نوجوان‌، درس مستقیم ندهیم بلكه چیزی كه به آنها آموزش داده می‌شود،‌ در زندگی روزمره‌شان اثرگذار باشد. «هوشان» را برای خندیدن نساختیم بلكه می‌خواستیم بچه‌ها را به فكر وا دارد.

این تهیه كننده همچنین تصریح كرد: برای ساخت «هوشان» كه با همكاری حوزه هنری و مركز صبا ساخته می‌شود، پیش تولید سنگینی را پشت سرگذاشتیم. این مجموعه تركیبی از كات اوت و دو بعدی است كه به فرمت «شكرستان» نزدیك است.  

صفوی افزود: فاز اول «هوشان» در 52 قسمت نوشته شده،‌ اما در فاز دوم‌، احتمالا به 90 قسمت می‌رسد. در حال حاضر نیز مراحل پیش تولید‌، طراحی شخصیت‌ها‌، فضاها و لباس به اتمام رسیده و حدود چهار قسمت نیز تولید شده است.

وی درباره‌ زمان تحویل انیمیشن «هوشان» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی كه انجام داده‌ایم، در نیمه دوم سال 91 «هوشان» را به تلویزیون تحویل می‌دهیم، زمان پخش نیز بعد از تحویل كار است.

مجموعه انیمیشنی «هوشان» درباره پسری به نام «هوشان» است كه سعی می‌كند مشكلاتی را كه با آنها مواجه شده‌، حل كند.

داستان‌های «هوشان» در شهری اتفاق می‌افتد كه معلم ها‌، همشاگردی‌ها و همشهری های «هوشان» كاراكترهای داستان را تشكیل می‌دهند. حمید برزویی كارگردانی انیمیشن «هوشان» را برعهده دارد.... /   jamejamonline.ir


ویدیو : «ای كیو سان» ایرانی می‌شود