ایرانسل از جادوگر سو استفاده کرد : همه برندهای تجاری آرزویشان است که عکسی از ...


همه برندهای تجاری آرزویشان است که عکسی از کریمی کنار لوگویشان داشته باشند. حالا به لطف فوتبال این آرزوی اپراتور تلفن همراه برآورده شده. تماشا: همه برندهای تجاری آرزویشان است که عکسی از کریمی کنار لوگویشان داشته باشند. حالا به لطف فوتبال این آرزوی اپراتور تلفن همراه برآورده شده.

علی کریمی بعد از پایان دربی 74 در مسابقه پیام کوتاه که ایرانسل ترتیب داده بود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.این انتخاب درحالی صورت گرفت که علی کریمی بی تردید یکی از بدترین روزهایش را در این بازی سپری کرد.او در صحنه گل اول استقلال به اشتباه توپ را به فریدون زندی سپرد و او هم با یک پاس پایه گذار گل میلاد میداوودی بود.

اما او در سایر دقایق بازی هم نتوانست عملکرد ویژه ای از خود به نمایش بگذارد ولی در یک اتفاق عجیب او در پایان این بازی از دید کسانی که در مسابقه پیام کوتاه ایرانسل شرکت کرده بودند، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.در این که علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ ایران است هیچ شکی نیست ولی نکته مهم این مساله این جا است که پرسپولیس تا دقیقه 80 از حریف خود عقب بود و احتملا هواداران پرسپولیس خیلی اعصاب شرکت در مسابقه پیام کوتاه را نداشتند.

به نظر می رسد به دلیل نتیجه خوب استقلال قبل از دقایق پایانی شانس بازیکنان این تیم برای تصاحب بهترین بازیکن میدان بیشتر از پرسپولیسی ها باشد .این در حالی است که نتیجه در پایان این مسابقه برعکس بود و کاپیتان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

با وجود این شرایط احتمال این که ایرانسل هم مثل خیلی جاهای دیگر در مسابقه خود دست برده باشد،زیاد است.در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال و پرسپولیس بود که برنامه فوتبال برتر از بینندگان خود پرسیده بود که طرفدار کدام تیم هستند.در حالی که تا قبل از شروع وقت اضافه آمار پیام کوتاه به نفع پرسپولیس بود،بعد از 3 گلی که استقلال زد این آمار به نفع استقلال شد.این در حالی است که در آن بازه زمانی منطقی نبود که آمار برنامه به این شکل تغییر کند.

اما انگیزه ایرانسل هم برای دست بردن در نتایج مسابقه اش جالب است.محبوبیت علی کریمی می تواند برای هر شرکتی تبلیغ خوبی باشد.ظاهرا شرکت ایرانسل هم فقط برای این که علی کریمی به خاطر دریافت جایزه اش با برند این شرکت عکس بگیرد حاضر شده نام او را به عنوان بهترین بازیکن این بازی از دید مردم اعلام کرد وگرنه شاید او جزو 5 بازیکن برتر این بازی هم نباشد.

اما گفته می شود عزیز محمدی،رییس سازمان لیگ هم به علی کریمی بعد از بازی اعلام کرده بود که قصد داشته او را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کند ولی چون زاید 3 گل زد نتوانسته این کار را انجام داد.با توجه به این که ایرانسل اسپانسر اصلی سازمان لیگ محسوب می شود،حالا مشخص می شود که دلیل علاقه عزیز محمدی برای انتخاب کریمی به عنوان بهترین بازی چیست


ویدیو : ایرانسل از جادوگر سو استفاده کرد