اکرمی: شور و شعور مردم را در انتخابات نیک و ارزشمند دیدم/برداشتن تحریم‌ها در علاقه مندی مردم در مشارکت تاثیر داشت :



چگونه مردم به ما علاقه داشته باشن؟ , درصد علاقه مردم به عکس فیلم نوشته , درصد مردم در انتخابات امریکا

عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه با حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: من این شور، شوق و شعور مردم را بسیار نیک و ارزشمند دیدم و در منبر و غیرمنبر برای موفقیت آنها دعا می کنم.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: جمعه 7 اسفند 94 را یک جمعه ویژه دیدم. مردمی را دیدم که با شور، شوق و تحرک خاصی می آیند و گاهی ساعت ها مرد، زن، پیر و جوان در صف می ایستند تا رای بدهند. من این شور، شوق و شعور مردم را بسیار نیک و ارزشمند دیدم و در منبر و غیرمنبر برای موفقیت آنها دعا می کنم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه با مقایسه انتخابات 94 با سایر انتخابات ها ادامه داد: من انتخابات متعددی را دیدم که همین شور و شوق در مردم وجود داشت و این برای من موضوع تازه ای نبود. در سال 88 و 92 هم همین شور و شوق را دیدم منتها انتخابات این سری چون دو تا انتخابات بود، یکی مجلس خبرگان و دیگری مجلس شورای اسلامی و اعلام کردند که در تهران 700 هزار نفر بیشتر شرکت کردند خود به خود شوق و شور بیشتری را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: انتخابات بعد از اجرایی شدن برجام بود که برداشتن تحریمها از سر مردم قطعا در علاقه مندی آنهابه شرکت بیشتر در این انتخابات تاثیر داشته است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه روحیه مثبت مردم در این انتخابات ادامه داد: مردم بعد از ده ها انتخاباتی که در این 37 سال برگزار شده باز هم می آیند و ساعت ها وقت خود را برای برگزاری انتخابات آن هم با کمترین حادثه و کمترین مساله می گذارند تا رای بدهند. به طوری که حتی در مطبوعات دیدم که در روز انتخابات یک فوتی از نوع تصادفی هم نداشتیم یعنی کشور سراسر امن و امان بود و انتخابات در این شرایط برگزار شد.

وی ادامه داد: ما سال گذشته وقتی هر روز می دیدیم در رسانه های غربی تهدید می کنند که گزینه نظامی روی میز است و در تحریم بودیم یک احساس نگرانی در جامعه وجود داشت؛ امسال که دیگر تحریمها برطرف شد به طور طبیعی احساس آرامش در جامعه بیشتر دیده می شود و این احساس آرامش یک دستاورد مهم است.

حجت الاسلام اکرمی در خصوص همکاری مجلس آینده با دولت یازدهم چنین گفت: نباید عجله کنیم؛ خرداد 95 مجلس شورای اسلامی دهم اغاز به کار می کند و فرصت است برای برخی ها که به مرحله دوم راه یافتند آنها هم بیایند و آرام آرام مجلس شکل بگیرد. هر موفقیت مان در کشور مرهون وحدت، اتحاد، همدلی و هم زبانی ما است و این انتخابات امسال در سال نام گذاری هم دلی و هم زبانی دولت و ملت انجام گرفت.

وی افزود: قطعا موفقیت نمایندگان مجلس دهم و موفقیت دولت مرهون هم دلی و هم زبانی است و همانطور با قوه قضاییه و دستگاه های دیگر ما عامل وحدت قطعا به چشم گیری نخواهیم رسید.

وی در صحبت های پایانی افزود: به نظر من هر کسی از این جمعیت 79 میلیونی که در سال آینده می شوند 80 میلیون باید وجدان کاری داشته باشند و به اقتصاد مقاومتی، تعاون و تفاهم توجه کنند. هر فرد دست دیگری را بگیرد و مانعی را از سر راه بردارد، یقینا در کارآمدی و کارآیی او و جامعه اثرگذار خواهد بود.

 

 اخبار سیاسی   -  اسکای  نیوز 


ویدیو : اکرمی: شور و شعور مردم را در انتخابات نیک و ارزشمند دیدم/برداشتن تحریم‌ها در علاقه مندی مردم در مشارکت تاثیر داشت