امیرحسین رستمی مهمان گپ می شود : امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه ...


امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه گپ می‌آید تا از دغدغه‌های اصلی زندگی‌اش برای مخاطبان این برنامه بگوید. جام جم آنلاین: امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه گپ می‌آید تا از دغدغه‌های اصلی زندگی‌اش برای مخاطبان این برنامه بگوید.

تهیه‌كننده برنامه گپ گفت: اگر تمایل دارید با این دغدغه‌ها آشنا شوید، برنامه گپ را از شبكه ‌آی‌فیلم تماشا كنید. در این برنامه رستمی خواهد گفت كه تنها ترسش در زندگی این است كه روزی مردم دیگر دوستش نداشته باشند. برای رستمی استحكام خانواده مهم است.

او در برنامه گپ خواهد گفت، قبل از این ‌كه به دنیای بازیگری وارد شود، ‌مربی تنیس بوده و كسی كه از او حمایت كرده تا به این حرفه وارد شود، ‌همسرش است. رستمی قدر این حمایت را می‌داند و همواره تلاش می‌كند قدرشناس همسرش باشد.

منصور لشكری تهیه‌كننده برنامه گپ گفت: این برنامه در دو لوكیشن ضبط شده است. ابتدا رامبد جوان، اشكان خطیبی و امیرحسین رستمی به مكانی می‌روند تا صبحانه بخورند و درباره مسائل مختلف با هم صحبت كنند. بعد از خوردن صبحانه آنها به زمین تنیس می‌روند و در آنجا این بازیگر از چگونه بازیگرشدنش می‌گوید و این‌ كه قبل از این حرفه چه شغل‌هایی را تجربه كرده است.

امیرحسین رستمی , امیرحسین رستمی وهمسرش , نقش امیرحسین رستمی در پادری

وی افزود: وقتی آنها به باغ گپ می‌روند تا رستمی به رسم یادبود نهالی را در آنجا بكارد، عرشیا، پسر هفت ساله رستمی هم همراه آنها به باغ می‌رود. امیرحسین رستمی متولد 1362 است.

او فنون بازیگری را زیر نظر مسعود كیمیایی آموزش دید و برای اولین‌بار در یك نقش كوتاه در فیلم «رئیس» ساخته كیمیایی بازی كرد.

رستمی را بیشتر مردم به‌واسطه نقش‌های طنزی كه بازی كرده، می‌شناسند كه از میان آنها می‌توان به نقش ‌های او در سریال‌هایی مانند «شمس‌العماره»، «سه پنج دو» و «نون و ریحون» اشاره كرد. اما او نقش‌های جدی را هم خوب اجرا می‌كند كه در این زمینه می‌توان به نقش او در سریال «وضعیت سفید» اشاره كرد.

رستمی اوایل امسال با سریال «مسیر انحرافی» به شبكه سه آمد. او سریال «دختران حوا» به كارگردانی حسین سهیلی‌زاده را هم آماده نمایش از شبكه تهران دارد.


ویدیو : امیرحسین رستمی مهمان گپ می شود