اعترافات خواندنی کارکنان هتل! : اقامت در هتل گرچه هزینه‌بر است اما سفر شما ...


اقامت در هتل گرچه هزینه‌بر است اما سفر شما را به یاد ماندنی‌تر و راحت‌تر می‌کند، ولی اعترافات جالب کارکنان هتل نظر شما را تغییر خواهد داد! وبسایت فرادید: اقامت در هتل گرچه هزینه‌بر است اما سفر شما را به یاد ماندنی‌تر و راحت‌تر می‌کند، ولی اعترافات جالب کارکنان هتل نظر شما را تغییر خواهد داد!

به گزارش میرر، قبل از اینکه این اعترافات را به شما بگوییم، به شما اطمینان خواهیم داد که در اقامت بعد در یک هتل، شما با با مهربانی با همه صحبت خواهید کرد و احتمالا از خدمات هتل نیز استفاده نخواهید کرد.

اعترافات ذهن خطرناک من , دانلود فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , دانلود اعترافات ذهن خطرناک من

فرقی نمی‌کند که در هتل لوکس اقامت خواهید داشت یا یک هتل معمولی، به قصد کار می‌روید یا سفر؛ هدف هر چه باشد شما از مجموعه‌ای از انتظارات دارید که مایل نیستید خدشه‌ای به آن وارد شود!

یک خوشامدگویی گرم، اتاق تمیز، تخت نرم و گرم و حوله‌های مثل برف از جمله نیازهای اساسیِ هر مسافری است. البته اگر خوش‌شانس باشید چند شکلات خوش‌مزه هم داخل یخچال پیدا خواهید کرد.

اگر رازهای محرمانه کارکنان هتل تابحال برایتان مهم نبوده، حالا دیگر شرایط فرق دارد؛ بهتر است با جان و دل به ناگفته‌های آن‌ها گوش دهید.

رازها چگونه درز پیدا کردند؟

برخی از کارکنان هتل‌های معتبر در یک اپلیکیشن موبایلی به نام «ویسپر» که اجازه پرسش و پاسخ محرمانه به کاربران را می‌دهد، شرکت کرده و اعترافات برخی از آن‌ها در نوع خود بسیار جالب است.

نکته جالب توجه در مورد این اعترافات این است که کارکنان هتل فقط رفتار بد ندارند؛ به عبارت بهتر، آن‌ها رفتار خوب شما را به رفتار خوب و رفتار بد را با رفتار بد پاسخ می‌دهند.

1. یخ نکنید!

من در یک هتل کار می‌کردم و به عمد دمای لابی را پایین می‌آوردم که مسافران سرسمت بی‌جهت داخل لابی نچرخند!

2. وقتی گرسنگی سر می‌رسد

من در یک هتل کار می‌کردم و گاهی اوقات در بخش خدمات اتاق‌ها نیز مشغول به کار می‌شدم. ما هیچ‌وقت غذا با خودمان نمی‌آوردیم و حتی نمی‌خریدیم، چون که غذاهای دست‌نخورده باقیمانده را برمی‌داشتیم.

3. نیکوکاری همین‌جا شروع می‌شود

من در یک هتل کار می‌کردم و وقتی می‌دیدم کسی آمده که توانایی پرداخت هزینه‌های هتل را ندارد، یک اتاق مجانی به آن‌ها می‌دادم.

4. کلید دست من است!

در هتلی کار می‌کردم. وقتی مهمانی مرا اذیت می‌کرد، کلید آن‌ها را غیرفعال می‌کردم تا به دردسر بیفتند.

5. با من خوب باش تا با تو خوب باشم

در بخش پذیرش میهمان یک هتل کار می‌کردم. اگر هنگام ورود با من خوب باشید، هوایتان را خواهم داشت (خدمات ویژه اتاق، نوشیدنی و صبحانه مجانی)؛ اما اگر با من خوب برخورد نکنید، به شما اتاقی می‌دهم که مجبور باشید با آسانسور بالا بروید و اتاقتان مطمئنا چشم‌انداز خوبی هم نخواهد داشت.

مطالب خواندنی , خواندنی ها , مطالب جالب و خواندنی

6. جا نداریم!

گاهی اوقات مردم زنگ می‌زنند تا اتاق رزرو کنند. به آن‌ها می‌گویم جا نداریم، چون حوصله‌ام نمی‌کشد کارهای رزرو را انجام دهم!

7. تخفیف چرب و نرم

من در قالب یک کار نیمه وقت در یک هتل کار می‌کنم و گاهی اوقات چیزی را از هتل کف می‌روم! حتی یک بار رئیسم آمد و به من گفت: «آن کار را تو انجام دادی؟»

8. تختخواب تمیز!

من در یک هتل کار می‌کردم... پتوها سالی یکبار شسته می‌شوند. هفته پیش یکی از مهمان‌ها به من گفت که در تختخوابش حشره‌ای را پیدا کرده است.


ویدیو : اعترافات خواندنی کارکنان هتل!