اشتون کوچر تولدت مبارک! : کریستوفر اشتون کوچر، متولد ۷ فوریه ۱۹۷۸، که بیشتر ...


کریستوفر اشتون کوچر، متولد ۷ فوریه ۱۹۷۸، که بیشتر با نام اشتون کوچر شناخته می‌شود، یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی، تهیه کننده و سابقاً یک مانکن بوده است که بیشتر او را برای بازی در نقش مایکل کلسو در ۷۰دمین نمایش شبکه فاکس می‌شناسند.          پادشا: کریستوفر اشتون کوچر، متولد ۷ فوریه ۱۹۷۸، که بیشتر با نام اشتون کوچر شناخته می‌شود، یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی، تهیه کننده و سابقاً یک مانکن بوده است که بیشتر او را برای بازی در نقش مایکل کلسو در ۷۰دمین نمایش شبکه فاکس می‌شناسند. او نقش اول فیلم‌هایی از قبیل رفیق، ماشین من کجاست؟، تازه ازدواج کرده، اثر پروانه‌ای و نگهبان و قاتلین بوده است.

اشتون کاچر، زاده سدار رپیدز یکی از بزرگترین شهرهای ایالت آیووا واقع در آمریکا است. لاری و دایان، پدر و مادر اشتون و برادر دوقلوی او مایکل-که پنج دقیقه با هم اختلاف دارند، هستند. اشتون همچنین یک خواهر بزرگتر از خود به نام تااوشا دارد. در ۱۳ سالگی برادر اشتون دچار بیماری ماهیچه قلب شد، وضعیت خاصی برای سرخرگ کرنری که به سبب ویروس است. در همان سال قلب مایکل موقتاً ایستاد و او مجبور به پیوند قلب شد، دکترها به خانواده او گفتند که مایکل برای زنده ماندن چند ساعت بیشتر زمان ندارد. در این لحظه بود که اشتون در نظر داشت جان خود را فدا کند، اما پدر او به سرعت با او مخالفت کرد. کمی بعد از آن، برای مایکل یک معجزه رخ داد و قلبی جدید به او پیوند زدند. در همان سال پدر و مادر اشتون از یکدیگر جدا شدند.

تولدت مبارک , آهنگ تولدت مبارک , متن تولدت مبارک

در سال 1997 زمانی که کوچر دانشجوی مهندسی بیوشیمی در دانشگاه آیووا بود برای کار مدلینگ انتخاب شد و پس از آن بود که توانست به هالیوود راه پیدا کند.

در سال 2003 اشتون کوچر جوان با دمی مور آشنا شد و این دو در 24 سپتامبر سال 2005 در یک مراسم خصوصی در کابالا با هم ازدواج کردند. اما در 17 نوامبر 2011 مور از هم جدا شدند و در سال 2013 رسما طلاق گرفتند.

کوچر در آوریل 2012 با میلا کونیس دوست شد، این دو در فوریه 2014 با هم نامزد شدند و دختر آن ها وایات ایزابل کوچر در 30 سپتامبر 2014 متولد شد.

ازدواج اشتون با دمی مور

تولدت مبارک عشقم , عکس تولدت مبارک , پیام تولدت مبارک

روابط رمانتیك دو ساله دمی مور و اشتون كاچر بالاخره در 24 سپتامبر سال 2005 و با یك مراسم ازدواج مخفیانه رسمیت یافت. آنها نخستین بار در یك مهمانی شام در نیویورك سیتی با یكدیگر ملاقات كردند و رابطه شان از ماه می سال 2003 آغاز شد. دمی میگوید: (در همان اولین ملاقات ساعت ها با هم حرف زدیم.) دمی مور در زمان ازدواج 42 ساله و اشتون كاچر 27 ساله بود. ازدواج آنها در خانه شان در بورلی هیلز صورت گرفت. این مراسم در آخرین لحظات برنامه ریزی و طبق آیین سنتی (كابالا) انجام شد. در شب عروسی دمی پیراهن كرم رنگ بر تن داشت و اشتون كت و شلوار و كلاه كرم پوشیده شده بود. حدود صد مهمان از اقوام و دوستان عروس و داماد در عروسی شركت داشتند و از جمله این مهمانان سه دختر دمی مور و بروس ویلیس همسر سابقش بودند.

اشتون کوچر , تولدت مبارک عزیزم , اهنگ تولدت مبارک عشقم

دمی مور هنرپیشه سینما اعتراف کرد هنگامی که کوچر از او خواستگاری کرد به اندازه خانواده و طرفدارانش دچار شگفتی شد. او زمانی که بعد از دیدن همسرش در یک مهمانی شام به او دل داد باور نمی کرد عشق او این چنین به ثمر برسد. هیچ یک از آن دو فکر نمی کردند که روزی با هم ازدواج کنند. مور در مصاحبه با مجله ونیتی فیر اعتراف کرد که در اولین روزهای آشنایش با کوچر به او شدیدا دل بست. او ادامه داد: «اگر کسی به من می گفت که احتمال این که با مردی 25 ساله که سه فرزندم را بپذیرد ازدواج کنم وجود دارد به او می گفتم خواب دیدی خیر است !»

You’ve Been Punked

برنامه تلویزیونی Punk’d یا MTV Punk’d را شاید شنیده باشید. Punk’d برنامه دوربین مخفی شخصیت های مشهور همانند خواننده ها، بازیگرها و ورزشکاران بود که از از شبکه بزرگ و جهانی MTV  پخش می شد. تهیه کننده و کارگردان این برنامه بسیار جذاب و هیجانی، اشتون کوچر بود. او با کمک یک گروه حرفه ای با مجوزهای مخصوص شخصیت مورد نظر را انتخاب می کردند، آنها را در موقعیت های عجیب، ترسناک، خنده دار و ... قرار می دادند و به صورت مخفیانه از آنها فیلم برداری می کردند. این برنامه یکی از پربیننده ترین برنامه های آمریکا و دیگر کشورهای دنیا بود.

مجموعه فوق العاده جذاب و کمدی You’ve Been Punked جزو پر هزینه ترین مجموعه های دوربین مخفی Reality آمریکا به شمار می رفت . از جمله افرادی که در پانکد سرکار گذاشته شده بوند می توان به هیلاری داف، جسیکا آلبا، زاک افرون، جوجو، ریحانا، آکون، جاستین تیمبرلاک، آشر، پینک، بریتنی اسپرز، بیانسه، راک، پنولوپه کروز، آوریل لاوگین، ددی یانکی، شان پال، کریس براون و …اشاره کرد.

اشتون در یک نگاه

آذر ماهی تولدت مبارک , کارت پستال تولدت مبارک , پیامک تولدت مبارک

•    قد او 189 سانتیمتر است.
•    یک رستوان به نام دولچه در لس آنجلس دارد.
•    مدتی با بریتنی مورفی و جونری جونز دوست بوده است.
•    تا سال 2013 دارایی اشتون کوچر حدود 140 میلیون دلار بوده است.


ویدیو : اشتون کوچر تولدت مبارک!