اسناد جدید از روابط تجاری امیررضا خادم و عضو هیات مدیره استقلال/قرارداد ۲ میلیاردی شرکت آذرپاد :



 
 اخبار ورزشی - اسناد جدید از روابط تجاری امیررضا خادم و عضو هیات مدیره استقلال/قرارداد ۲ میلیاردی شرکت آذرپاد

اسناد جدید نشان می دهد خادم و پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال بین سال های 1388 تا 1390 در قالب شرکت پترو آذرپاد یک قرار داد بیش از 2 میلیارد تومانی را در حوزه پتروشیمی به تاریخ دقیق تاریخ 1388/09/08 منعقد کرده اند. پندار توفیقی در تکذیب رابطه تجاری اش با امیر رضا خادم گفته بود که شرکت آذرپاد در طول سالهایی که خادم عضو هیات مدیره آن بوده یعنی بین سال های 88 تا 90 هیچ فعالیت اقتصادی نداشته است.

 درحالی که  امیررضا خادم رابطه تجاری اش با پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال را تکدیب می کند که اسناد جدید پیام نو نشان می دهد این دو  بین سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ در قالب شرکت پترو آذرپاد  یک قرار داد بیش از ۲ میلیارد تومانی را در حوزه پتروشیمی در تاریخ  ۱۳۸۸/۰۹/۰۸ منعقد کرده اند. پندار توفیقی در تکذیب رابطه تجاری اش با امیر رضا خادم گفته بود که شرکت آذرپاد در طول سال هایی که خادم عضو هیات مدیره آن بوده یعنی بین سال های ۸۸ تا ۹۰ هیچ فعالیت اقتصادی نداشته است.

به گزارش خبرنگار پیام نو، موضوع انتصاب تجاری – فامیلی امیررضا خادم در هیات مدیره باشگاه استقلال چند روز پیش توسط سایت خبری پیام نو منتشر شد.

در این خبر آمده بود: «پندار توفیقی یکی از اعضای جدید هیات مدیره جدید باشگاه استقلال است که به واسطه نسبت فامیلی‌اش با همسر امیررضا خادم دارد به چنین جایگاه رفیعی رسیده است. اما مساله خادم و توفیقی تنها به یک نسبت فامیلی بین آنها ختم نمی شود. بر اساس اسناد منتشره توسط پیام نو، امیررضا خادم و پندار توفیقی دو عضو هیات مدیره شرکتی هستند با نام مهندسین مشاور پترو آذر پاد. شرکتی که اواسط سال ۱۳۸۸ به ثبت رسیده و خادم و توفیقی به عنوان دو عضو هیات مدیره آن قاعدتا مراودات مالی با هم داشته و دارند.

طبق آنچه که در اساسنامه این شرکت آمده، شرکت پترو آذرپاد انجام مطالعات مشاوره طراحی نظارت خدمات مدیریت طرح ساخت، نصب و اجرا فن آوری و خدمات مشاوره ای از قبیل خدمات و مطالعات در مراحل شناسایی، توجیه فنی و اقتصادی طرح ها، تهیه نقشه و اسناد و مدارک و مشخصات اجرایی طرح ها، نظارت بر حسن اجرا و انجام خدمات مشاوره ای مزبوط به دوره بهره برداری و نگهداری هرگونه عملیات بازرگانی در خصوص اکتشاف، بهره برداری، استخراج و توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی و یا سایر صنایع و واردات و صادرات و خرید و عرضه خدمات مهتدسی خرید راجع به کلیه کالاها و خدمات مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و انرژی و … را در دستور کارش داشته است.»

بازنشر این اسناد در سایت خبری تابناک واکنش امیررضا خادم و پندار توفیقی را به دنبال داشت و آنها را برآن داشت تا در صدد تکذیب اصل خبر برایند.

پندار توفیقی در تکذیبیه اش که به صورت گفت و گو در سایت تابناک منتشر شده گفته بود: «من در سال ۸۲ و کمی بعد از خروج از شرکت نفت قصد تاسیس شرکتی را داشتم و برای همکاری در این شرکت روی امیر خادم که چهره شناخته شده و فرهنگی ورزشی بود نظر داشتم. از آنجایی که با آقای خادم ارتباط خانوادگی داشتم و همسر بنده و همسر ایشان نسبت فامیلی با هم دارند این پیشنهاد را به ایشان دادم.

 

در آن زمان آقای خادم از فدراسیون کشتی بیرون آمده بودند و سمتی نداشتند. وقتی موضوع را با ایشان مطرح کردم گفتند که به دنبال تاسیس یک شرکت فرهنگی هستند و چندان علاقه‌ای به حضور در پتروشیمی ندارند. اما از آنجایی که در آن مرحله هدف تنها تاسیس شرکت بود و هیچ اقدامی قرار نبود صورت بگیرد پذیرفتند.

 

در آن زمان شرکت ما تنها روی کاغذ تاسیس شده بود و هیچ فعالیتی نداشت. از قضای آمده کار برای چند سال کاملا متوقف شد و حتی دارایی شرکت را غیر فعال اعلام کرد. بعدها در سال ۸۸ قصد راه‌اندازی دوباره شرکت را داشتم و با توجه به اینکه سهم آقای خادم تنها دو درصد بود این موضوع را به ایشان اطلاع ندادم و اسنادی که الان منتشر شده مربوط به راه‌اندازی مجدد شرکت در سال ۸۸ است. بعد از راه‌اندازی مجدد شرکت آغاز فعالیت رسمی ما به سال ۹۰ کشید و در این زمان من آقای خادم را در جریان راه‌اندازی مجدد شرکت قرار دادم که ایشان از این عمل من به شدت ناراحت شدند و اعلام کردند که دوست ندارند در هیات مدیره این شرکت حضور داشته باشند و اساسا علاقه‌ای به حضور در حوزه پتروشیمی ندارند. این شد که در سال ۹۰ دو درصد سهام ایشان به آقای بختیاری‌نژاد منتقل شد و ایشان رسما از هیات مدیره خارج شدند.»

به گزارش پیام نو، این عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی سعی در تبرئه خود و امیررضا خادم و همچنین تکذیب رابطه تجاری – فامیلی‌شان داشته که طبق اسناد جدیدی که در اختیار خبرنگار پیام نو قرار گرفته، شرکت پترو آذرپاد برخلاف گفته پندار توفیقی در طول زمان عضویت خادم در آن نه تنها غیرفعال نبوده بلکه این شرکت قرارداد اجرای یک پروژه به ارزش ۲۲۵۷۹۲۰۰۰۰۰ هزار ریال (بیست و دو میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال) با شرکت «مهر پترو کیمیا» به عنوان کارفرما منعقد کرده است.

پندار توفیقی در تکذیبیه اش مدعی است شرکت پترو آذرپاد فعالیت رسمی خود را در سال ۹۰ آغاز کرده و همان موقع امیررضا خادم خود را از هیات مدیره این شرکت کنار کشیده است. او حتی مدعی شده تا پیش از سال ۹۰ شرکت متبوعش کاملا در شرایط غیر فعال بوده اما طبق اسناد موجود این شرکت در تاریخ ۱۳۸۸/۰۹/۰۸طی قراردادی به شماره ۸۸۰۱-C-PA-MP-MC-01 با شرکت مهر پترو کیمیا توافق انجام پروژه ای با موضوع «خدمات مدیریت طرح مربوط به پروژه های PP,PDH» به ارزش یاد شده منعقد شده است.

 

لغو نشست هیات مدیره استقلال , شرکت تجاری , امیررضا خادم

 

انواع شرکت های تجاری , شرکت های تجاری , ثبت شرکت تجاری



توفیقی در حالی مدعی است که برای راه اندازی مجدد شرکت پترو آذرپاد، امیررضا خادم را به خاطر سهم کم اش در جریان موضوع قرار نداده که طبق قانون تجارت عقد هرگونه قراردادی باید به تصویب سایر اعضای هیات مدیره برسد و جلسات هیات مدیره شرکت ها نیز باید به طور منظم برگزار شود.

لباس جدید استقلال , نام تجاری شرکت , ورزشگاه جدید استقلال


امیررضا خادم به عنوان معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در حالی همچنان بر سلامت انتصاب تجاری – فامیلی پندار توفیقی در هیات مدیره باشگاه بزرگی به نام استقلال تاکید می کند که انتشار این اسناد نشان می دهد هم خادم و هم توفیقی علی رغم تکذیب هرگونه روابط تجاری و مالی با هم، در سال ۸۸ قرارداد پروژه ای به ارزش بیش از دو میلیارد تومان را منعقد کرده اند. فارغ از این آقای خادم باید به این پرسش جواب دهد چرا  در جایگاه معاون یک وزیر به جای تصحیح اشتباه خود سعی در انحراف افکار عمومی با ارایه  اطلاعات ناقص  دارد. ضمن آنکه باید این را هم بررسی کرد که چگونه ممکن است فردی که مدعی است برخی کارها را در یک شرکتی کوچک بدون هماهنگی با اعضای دیگر هیات مدیره انجام داده، همین رفتار را در باشگاه بزرگی به نام استقلال انجام ندهد.

از این ها که بگذریم مساله مهمتر و اساسی تر شخص وزیر ورزش است. محمود گودرزی که چند روز پیش نامه تشکرآمیز به معاون پارلمانی اش (امیررضا خادم) به خاطر تشکیل هیات مدیره دوباشگاه استقلال و پرسپولیس می دهد، ای کاش پاسخگو باشد که تا چه اندازه به عنوان رهبر کادر مدیریتی دستگاه ورزش بر کار معاون خود و افراد حاضر در هیات مدیره این دو باشگاه نظارت داشته است.او به راحتی و با یک رفتار پیشگیرانه می توانست جلوی ورود این همه حاشیه به وزارت ورزش و باشگاه استقلال را بگیرد؛ هر چند که هنوز هم برای گرفتن یک تصمیم درست توسط محمود گودرزی دیر نشده است.

گفتنی است، سید مهدی هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس هم اعلام کرده مساله امیررضاخادم و شرکت پتروآذرپاد در جلسه روز یکشنبه این فراکسیون بررسی خواهد شد.
 اخبار ورزشی - پیام نو
 


ویدیو : اسناد جدید از روابط تجاری امیررضا خادم و عضو هیات مدیره استقلال/قرارداد ۲ میلیاردی شرکت آذرپاد