اختلاف پنهان برزای و مظلومی : روزگار برای بهنام برزای به تلخی می‌گذرد. ایامی ...


روزگار برای بهنام برزای به تلخی می‌گذرد. ایامی که شاید اگر در باشگاه ختافه اسپانیا پشت سر می‌گذاشت دنیا به کامش بود. روزنامه ایران ورزشی: روزگار برای بهنام برزای به تلخی می‌گذرد. ایامی که شاید اگر در باشگاه ختافه اسپانیا پشت سر می‌گذاشت دنیا به کامش بود. آری، ختافه؛ همان باشگاهی که پیش از فصل به باشگاه استقلال نامه‌ای فرستاد مبنی بر دعوت از برزای به تمریناتش. فراخوانی که وقتی مظلومی با آن مواجه شد، سرش را فی‌الفور پایین انداخت و گفت: «نه اجازه نمی‌دهم برزای برود. باید بماند، می‌خواهمش» آن مصاحبه‌ای که به قاطعیت درحفظ برزای به زبان آورده شد، اکنون در باشگاه استقلال محلی از اعراب ندارد چرا که برزای به نیمکت‌نشینی محض بدل شده و از سویی باشگاه نیز با بدقولی‌های پی‌درپی حاضر به پرداخت مطالباتش نیست و در این برهه نمی‌توان تصور کرد که پولی دست این بازیکن را بگیرد.

دو مساله اکنون برزای را آزار می‌دهد و چه بسا سرانجام موجب جدایی این بازی از جمع آبی‌ها در نیم فصل شود. یکی پرداخت نشدن مطالباتش و دیگری نیمکت‌نشینی‌های پی در پی در استقلال. به یاد داریم که این بازیکن در نخستین گام تیمش در لیگ پانزدهم چه نمایشی را ارائه کرد. او وقتی در دقایق پایانی به میدان رفت موفق شد پاس گل دوم را برای شهباززاده بسازد و این بازیکن گل پیروزی آبی‌ها را به ثمر برساند. آن روز خیلی‌ها می‌گفتند که برزای به زودی راه به ترکیب اصلی آبی‌ها می‌یابد اما دیری نپایید که بهنام بدل شد به بازیکنی نیمکت‌نشین و رفتارهای مسوولان باشگاه به شکلی بوده که او شاید به زودی راهی جز جدایی پیش ‌روی خود متصور نباشد. مصاحبه‌ای که از برزای می‌بینیم آغاز کشمکش است با باشگاه استقلال. باشگاهی که به بازیکنانش اعلام کرده تحت هیچ شرایطی نباید مصاحبه کنند اما کاپیتان تیم امید ایران و یکی از استعدادهای آینده فوتبال ایران، بی‌توجه به این اخطارها مصاحبه‌ای را هم در تشریح وضعیت خود انجام داده است.

برزای: استقلال تا امروز به من 10 میلیون داده!

بهنام برزای قهر با باشگاه استقلال را تکذیب کرده است اما در عین حال اعتقاد دارد که وجود برخی مشکلات فی‌مابین مالی موجب شده به سوی باشگاه برود و درباره برخی مسائل مالی با باشگاه‌نشین‌ها نشستی بگذارد. البته مشخص نیست که در غیاب افشارزاده، برزای با چه کسی درباره مشکلات مالی‌اش حرف زده. او با تکذیب قهر با استقلال می‌گوید: «من نمی‌دانم که چه کاری انجام دادم که باعث شد بعضی از رسانه‌ها فکر کنند که من قهر کردم و در تمرینات تیم شرکت نمی‌کنم اما باید بگویم من با اجازه کادر فنی امروز در تمرینات شرکت نکردم تا به باشگاه استقلال بروم تا در خصوص مطالبات مالی‌ام به صحبت بپردازم.»

برزای ادامه داد: «من دو سال است که در استقلال حضور دارم اما به جز 10 میلیون که سال گذشته در آغاز رقابت‌ها باشگاه به من پرداخت کرد تا امروز حتی یک ریال هم دریافت نکردم و واقعا این شرایط برای من بسیار سخت است و امیدوارم که باشگاه به من در این مورد کمک کند.»  از برزای درباره نیمکت‌نشینی‌ها و قرارنگرفتن در ترکیب هجده نفره نیز سوالی پرسیده شده که او چنین گفته است: «در هر صورت این را سرمربی تیم صلاح دانست که من در ترکیب تیم حضور نداشته باشم و امیدوارم که بتوانم در دیدار بعدی آبی‌پوشان جزو ترکیب باشم و برای تیمم به میدان بروم.»


ویدیو : اختلاف پنهان برزای و مظلومی