آیا شجاعی به ایران بر می گردد؟/ وضعیت مبهم مسعود در اوساسونا : آیا شجاعی به ...



مسعود شجاعی اوساسونا جنگ , مسعود شجاعی , صحبت های مسعود شجاعی

آیا شجاعی به ایران بر می گردد؟/ وضعیت مبهم مسعود در اوساسونا

زمان زیادی تا پایان رقابت های لالیگا نمانده و از حالا شایعات مختلفی در خصوص وضعیت مسعود شجاعی بازیکن ایرانی باشگاه اوساسونا شنیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاعی در این سال ها با بدشانسی محض روبه‌رو شد و آسیب دیدگی های سختی را پشت سر گذاشت. او با حمایت های باشگاه اوساسونا توانست دوباره شرایط بازی را به دست آورد ولی حتی پس از پایان مصدومیت نیز، خیلی کم پیش آمد که مسعود در رقابت های این فصل در ترکیب ثابت اوساسونا قرار بگیرد. این در حالی است که او از لحاظ بدنی مشکل خاصی برای همراهی اوساسونا نداشت.

قرارداد شجاعی در پایان رقابت های لیگ اسپانیا به اتمام خواهد رسید و این در حالی است که او برای فصل آینده شرایط مبهمی دارد. تاکنون باشگاه اوساسونا در مورد ماندن یا جدایی این بازیکن موضعی رسمی نداشته است و شجاعی هم یک هفته پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که برای فصل آینده هنوز تکلیفش مشخص نیست.

نکته مهم و اساسی که برای خیلی ها مبهم است، به این موضوع برمی گردد که شجاعی در صورت ترک اوساسونا چه تصمیمی خواهد گرفت.

شاید بهترین اتفاق برای او این باشد که همچنان در فوتبال اروپا مانده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد و بدترین حالت هم بازگشت شجاعی به فوتبال ایران است، اتفاقی که خودش آن را دوست ندارد. البته بازی در تیم های عربی هم می تواند یک گزینه دیگر برای شجاعی باشد، با این حال باید برای اطلاع از آینده شجاعی کمی صبر کنیم./خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو : آیا شجاعی به ایران بر می گردد؟/ وضعیت مبهم مسعود در اوساسونا