آنجلوتی: کار خاصی نکردیم :           مربی چلسی پس از پیروزی شش بر صفر تیمش ...



 

 

 

آنجلوتی , کارلو آنجلوتی , چگونه نوع خاصی از فایل را در گوگل جستجو کنیم؟

 

 

مربی چلسی پس از پیروزی شش بر صفر تیمش مقابل وست برومویچ گفت آنها کار خاصی نکرده‌اند.

آنجلوتی می‌گوید: «کار خود را انجام دادیم، چیز خاصی نبود. تیم ما می‌تواند از این نمایش‌ها داشته باشد و گل‌های فراوانی بزند. ما پیش‌فصل سختی‌ داشتیم اما حالا همه چیز به حالت طبیعی برگشته است. ما بازی خوبی داشتیم و گل‌های فراوانی زدیم و از این بابت خوشحالم. بازی ما سرعت بالایی داشت اما وست‌بروم هم تا قبل از گل دوم ما در جریان بازی قرار گرفته بود. اما پس از آن گل بود که کار ما آسان شد چون فضای بیشتری در اختیار گرفتیم.»

مربی چلسی افزود: «بازیکنانی که در جام جهانی بودند می‌توانند اوضاع بهتری یابند و در عرض دو هفته ما به صد در صد توان خود خواهیم رسید.»

او همچنین دروگبا را هم ستوده: «او کاری عالی انجام داد، نه تنها به دلیل گل‌زنی که به دلیل تلاش فراوانش برای تیم. او فصل پیش هم گل‌های فراوانی زده بود و امسال هم شروعی بسیار عالی داشته و به نظرم می‌تواند مانند فصل گذشته باشد.»

آنجلوتی درباره رامیرس، خرید 17 میلیون پوندی چلسی گفت که او می‌تواند هفته بعد مقابل ویگان بازی کند.

همچنین گفته می‌شد چون رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی پاداش بازیکنان را کم کرده، بازیکنان از دست او ناراحت هستند. آنجلوتی می‌گوید: «با بازیکنان صحبتی نکرده‌ام و علاقه‌ای به این موضوع ندارم چون این مساله‌ای بین بازیکنان و مالکان است. اما با توجه به نحوه بازی آنها می‌توانم بگویم کسی ناراضی نیست.»


ویدیو : آنجلوتی: کار خاصی نکردیم