آلبوم جدید «شهرام شكوهی» بعد از ماه صفر منتشر می شود + تصاویر : آلبوم جدید ...



آلبوم جدید «شهرام شكوهی» بعد از ماه صفر منتشر می شود + تصاویر

آلبوم جدید شهرام شكوهی با نام احتمالی كولی عاشق بعد از ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد.

تصاویر جدید سیاره مریخ منتشر شد , آلبوم جدید چارتار چه زمانی منتشر میشود؟ , آلبوم جدید محسن چاوشی

شهرام شكوهی خواننده پاپ فعالیت خود را از سال 71 با كلاس های آواز ایرانی آغاز كرد.

وی از همان سالها هم به گیتار و هم به موسیقی سنتی ایرانی علاقه ی فراوانی داشت اما ورود حرفه ای وی به موسیقی با قطعه ی «مدارا» كاملا اتفاقی و ناخواسته صورت گرفت چرا كه خانواده ی شكوهی نیز مخالف حضور حرفه ای وی در عرصه ی موسیقی بودند.

می توان گفت : سبك موسیقی شهرام شكوهی به نوعی سبكی جدید بود كه تلفیقی از موسیقی سنتی ایرانی بر پایه ی گیتار اسپانیش است و وی این ایده را از استاد خود «حاتم عسگری» گرفته است.

آلبوم جدید احسان خواجه امیری , آلبوم جدید چاوشی , آلبوم جدید

اولین آلبوم شهرام شكوهی با نام «مدارا» سال 90 از سوی شركت «هنر اول» منتشر شد كه در همان زمان با  وجود حاشیه های فراوانی كه داشت توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب كند.

در این آلبوم شهرام شكوهی پنج قطعه را با سبك خاص موسیقی خود یعنی آواز ایرانی و موسیقی اسپانیایی و پنج قطعه ی دیگر این آلبوم را به سبك پاپ اجرا كرد.

پس از انتشار آلبوم «مدارا» در سال 90 شكوهی تك آهنگهایی را به عنوان تیتراژ مجموعه های «شام ایرانی» و «مونا» منتشر كرد.

آلبوم جدید شجریان , آلبوم جدید محسن یگانه , آهنگ جدید شهرام شکوهی

در تابستان 92 شكوهی با همكاری بهنام صفوی قطعه ی «محرم اسرار» را منتشر كرد كه با استقبال خوبی روبرو شد و این 2 خواننده در كنسرت 12 شهریور بهنام صفوی این تك قطعه را مشترك برای مخاطبان اجرا كردند.

بنابر این گزارش جدیدترین آلبوم «شهرام شكوهی» با نام احتمال «كوی عاشق» با همكاری میلاد ترابی ،  امیرحسین كاشانیان و گرشا رضایی در مرحله ی اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و به احتمال قوی بعد از ماه محرم و صفر روانه ی بازار موسیقی می شود.

آلبوم جدید چاووشی , دانلود آلبوم های جدید , آلبوم جدید فرزاد فرزین

این آلبوم شامل 10 قطعه ی جدید با ترانه هایی از علی بحرینی ، مهدیه عرب ، سلا سلیمانی و خود شهرام شكوهی است كه به احتمال قوی 2 قطعه از تك تركهای منتشر شده ی پرمخاطب وی نیز به این آلبوم اضافه خواهد شد.

منبع:cinemakhabar.ir

 


ویدیو : آلبوم جدید «شهرام شكوهی» بعد از ماه صفر منتشر می شود + تصاویر