آرمین 2afm؛ تعصبی و احساساتی است! : خواننده پرحاشیه چند سال اخیر موسیقی كه ...


خواننده پرحاشیه چند سال اخیر موسیقی كه شکوایه های موزونش در ترانه در این ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در صورتش حرف‌های زیادی دارد. اگر می‌خواهید بدانید در دل او چه می‌گذرد با چهره‌شناسی این خواننده معروف شما را با او آشنا می‌كنیم.
مجله زندگی ایده آل: چهره شما بیشتر از صحبت كردن‌تان ویژگی‌های بارز اخلاقی شما را بازگو می‌كند. همین خط و خطوط ساده چهره تمام افراد است که می‌گوید چطور آنها را بیشتر و بهتر بشناسید.

خواننده پرحاشیه چند سال اخیر موسیقی كه شکوایه های موزونش در ترانه در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در صورتش حرف‌های زیادی دارد. اگر می‌خواهید بدانید در دل او چه می‌گذرد با چهره‌شناسی این خواننده معروف شما را با او آشنا می‌كنیم.

آرمین 2afm , دانلود آهنگ آرمین 2afm , بیوگرافی آرمین 2afm

گونه

حوصله كارهای طولانی و خسته‌كننده را دارد و همین توانایی كمكش می‌كند تا در جاهایی از افرادی كه به قول معروف تیز یا زبل هستند، پیشی بگیرد. از او توقع نداشته باشید كه به سرعت فكر كند، تصمیم بگیرد و نتیجه را اعلام كند چون این كار او را به‌شدت عصبانی می‌كند. او در برنامه‌ریزی‌های درازمدت استاد است. از آنجایی كه دیگران او را بهتر و بااستعداد‌تر از خود می‌دانند بعضا به او حسادت می‌كنند.

آنچه می‌بینید گونه‌های مردی است كه دور خود هاله‌ای از انرژی دارد و با حضورش به دیگران انرژی مثبت منتقل می‌كند. فرد پرطاقتی است و انرژی او دوام زیادی دارد، به همین دلیل به سادگی نمی‌توانید او را دلسرد كنید. هنگام انجام كارهایش بیشتر به فكر درست انجام دادن آن كار است تا سریع به نتیجه رساندن آن. شنونده‌ای صبور است و احساس می‌كند اگر عجله كند از فهم بسیاری از قسمت‌ها جا می‌ماند.

ابرو

صمیمیتی كه او در طول زندگی با خانواده و نزدیكان خود دارد او را به پسری محبوب و قابل اعتماد مبدل كرده است. برای موفقیت و انجام دادن هر كاری ممكن است در ابتدای كار كند و بی‌انگیزه به نظر برسد اما درست زمانی كه كمر به انجام كاری ببندد با پشتكار عالی آن را به پایان می‌رساند. فكر منظم و خلاقی دارد به همین دلیل برنامه‌ریز و سازنده‌ای تواناست و همین خصوصیت او را برای كارهایی كه نیازمند ریزبینی و دقت فراوانی است، ایده‌آل می‌كند. پسر مثبت و خوش‌بینی است اما در مقابل انتقاد كم‌تحمل است و جبهه می‌گیرد. استعداد بسیار خوبی دارد تا جایی كه اگر یك بار كاری را مقابل او انجام دهید بعدها همان كار را با همان كیفیت برای شما انجام می‌دهد.

آرمین 2afm بیوگرافی , آرمین 2afm متولد , عکس ها و بیوگرافی آرمین 2afm
بینی

در كارها و تصمیماتش ترجیح می‌دهد مستقل باشد تا كنترل سرعت كارهایش را دردست داشته باشد. در كل از اینكه كسی بر روند كارش نظارت داشته باشد اصلا خوشش نمی‌آید. صاحب این بینی فردی بسیار مصمم است و اراده محكمی دارد. وقتی تصمیم به كاری بگیرد هیچ عاملی نمی‌تواند سد راه او شود. در انجام كارهایش به‌شدت متكی به خودش است. با اینكه دیگران را بسیار حمایت می‌كند خودش با مورد توجه و حمایت قرار گرفتن چندان مانوس نیست. درواقع بیشتر دوست دارد ایثار كند تا اینكه در حقش ایثار كنند. شعار او این است:  «باشه، باورت می‌كنم، ولی اول به من ثابت كن» یعنی فقط درصورتی دیگران را قبول می‌كند كه ارزش خود را به او ثابت كرده باشند.

چشم

شاید در نخستین برخورد با دیدن چشم‌هایش به این تصور برسید كه او پسری خونسرد و آرام است، اما در واقع در درون خود به‌طور مداوم مشغول فكر كردن و تحلیل برنامه‌های آینده است. حساس و ریزبین است و از كنار مسائل مهم زندگی‌اش ساده نمی‌گذرد. تودار است و مشكلات شخصی و بود و نبود زندگی‌اش را با كسی در میان نمی‌گذارد. نه بیش از حد تك رو و نه بیش از اندازه وابسته است.

صمیمیت را دوست دارد، اما تا جایی كه آزادی شخصی‌اش سلب نشود و وقت كافی برای خودش هم داشته باشد. تعصب ویژه‌ای روی افكار و اشخاص موردعلاقه‌اش دارد و از هر ابزاری برای نگهداری و حفاظت آنها استفاده می‌كند.  از طریق احساساتش با دنیا ارتباط برقرار می‌كند و از زاویه دید خودش به مشكلات عاطفی می‌نگرد و آنها  را حل می‌كند. در سختی‌ها سكوت می‌كند. هیچ‌كس به اندازه خود او نمی‌تواند به او كمك كند پس در برابر مشكلات، تنها زودتر به موفقیت و نتیجه می‌رسد.

بیو گرافی آرمین 2afm , علت نام هنری آرمین 2afm , آرمین 2afm مهران مدیری

دهان

رفتار سرد و حساب‌گرانه‌ای دارد. چاپلوسی و ابراز احساسات كلامی را قبول ندارد. سر صحبت را به خوبی باز می‌كند ولی اگر سر صحبت باز شود، می‌تواند ساعت‌ها به گفت‌وگو با شما بنشیند. برخورد او با مسائل كاملا منطقی است و درس‌های زندگی را به سرعت فرا می‌گیرد. به قول معروف از یك سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. حرف بیهوده نمی‌زند و قبل از گشودن لب‌هایش درباره آنچه می‌خواهد بگوید خوب فكر می‌كند و آن را می‌سنجد. در صحبت كردن خونسرد است و اعتمادبه‌نفس خود را حفظ می‌كند.

پیشانی

صاحب این پیشانی از نوجوانی به‌دلیل اطلاعات وسیع و علایق بی‌شمار دائما به‌دنبال تجربه‌های نو است. مهم‌ترین خصوصیت او بیزاری از یكنواختی است كه حتی گاهی برای شكستن روزمرگی‌ها رفتار تهاجمی از خود نشان می‌دهد. فعالیت‌های او در این سال‌ها نشان می‌دهد كه هنگام روبه‌رو شدن با مشكلات هیچ‌گاه مایوس نمی‌شود. در واقع رفع مشكلات برای او یك سرگرمی جالب است. عاشق خوردن خوشمزه‌ترین غذاها و تازه‌ترین نوشیدنی‌هاست و در درست كردن آنها هم تبحر ویژه‌‌ای دارد.


ویدیو : آرمین 2afm؛ تعصبی و احساساتی است!