گلشیفته فراهانی می خواهد به وطن برگردد! :         گلشیفته فراهانی بازیگر سابق ...



 

 

 

گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی فیلمها , فیلم گلشیفته فراهانی

 

گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران که سه سال قبل در اقدامی مغرورانه و با این ادعا که سینمای ایران برای او کوچک است از ایران مهاجرت کرده بود، پس از ماهها این در و آن در زدن در هالیوود و پیدا نکردن پروژه ای در خور توجه برای کار به تازگی به یکی از نزدیکان خود در ایران سپرده است که اگر می توانند راهی برای بازگشت مجدد وی به وطن پیدا کنند!

به جز این گلشیفته به تازگی گفتگویی را هم انجام داده و در این گفتگو هم تا توانسته کوشیده از علاقه وافر خود برای بازگشت به وطن سخن گفته و این مساله را اظهار کرده که تمام فکر و ذکرش، بازگشت به وطن و حضور در سینمای ایران است!

بدون شک آنچه التماسهای شفاهی گلشیفته و تقلاهای وی برای حضور مجدد در ایران را موجب شده این است که این بازیگر از حضور طولانی مدت در آن سوی آبها هیچ چیزی عایدش نشده و آن قدر سرش خلوت شده که گاهی خودش با لابی هایی که در چند رسانه فارسی زبان آن سوی آب دارد، گفتگوهایی با این رسانه ها ترتیب داده و بدین طریق می کوشد شهرتی را که کم کم در حال پیوستن به خاطره است بازیابد.

در این شرایط کمترین انتظاری که مخاطبان ایرانی از گلشیفته دارند این است که به طور مستقیم از حضور بدون رعایت موازین اسلامی در آثاری همچون «پیکره دورویی ها» عذرخواهی کرده و بعد از آن برای حضور دوباره در سینمای ایران پیغام بفرستد. واقعیت اینجاست که گلشیفته هر چه داشت از سینمای ایران و فیلمسازانی بود که سالها کوشیدند سینمایی پالوده و سالم یعنی برخلاف آنچه سینمای طاغوت معرف آن بود را به عنوان سینمای جمهوری اسلامی به جهانیان عرضه کنند.

گلشیفته فراهانی اگر تصمیم به بازگشت به وطن گرفته باید کاملا صادقانه رفتار کرده و به صراحت بر این مساله تاکید کند که هر چه دارد از سینمای ایران و هموطنانی است که با حمایت از سینماگران، صنعت سینمای ایران را سرپا نگه داشته اند. این تنها راه نجات هنرمندی است که روزی گمان می کرد با برداشتن حجاب در یک فیلم هالیوودی خواهد توانست در حد و اندازه های سوپراستارهای سینمای هالیوود مطرح شود اما زهی خیال باطل که هالیوود شرافت بسیاری از بازیگران و به خصوص بازیگران زن خود را گرفته و پس از مدتی کوتاه به مانند تفاله آنها را به گوشه ای انداخته است!..../تحلیل:شبکه ایران 


ویدیو : گلشیفته فراهانی می خواهد به وطن برگردد!