کمالوند: منتظر یک شجاعیان دیگر باشید : سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش ...


سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش ظرف روزهای آینده کامل می شود و برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر می جنگد. ورزش سه: فراز کمالوند درباره شرایط گسترش فولاد، جذب بازیکنان سرشناس، برنامه های آینده، هدفگذاری باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مذاکره مالی با خلعتبری 3 دقیقه هم طول نکشید

ما بهترین خریدها را تا الان داشتیم. شاید برای کسی باورکردنی نباشد که قرارداد خسوس با گسترش فولاد فقط 700 میلیون تومان باشد اما ما بهترین خرید را با مناسب ترین قیمت انجام دادیم. خلعتبری هم دیروز به جمع ما اضافه شد. او بچه خوب و منطقی است که مذاکره مالی مان با خلعتبری 3 دقیقه هم طول نکشید. او از امکانات باشگاه واقعا خوشش آمد و گفت دوست دارم در چنین باشگاهی که آرامش در آن حکم فرما است بازی کنم.

جذب دفاع و هافبک میانی

تقریبا به چیزی که می خواهیم نزدیک می شویم. ما باید در روزهای آینده یک مدافع و یک هافبک میانی را به جمع نفرات خود اضافه کنیم که در این صورت گام بلندی را برداشته ایم.

منتظر یک شجاعیان دیگر باشید

امسال علاوه بر خلعتبری و دخسوس، مسعود ابراهیم زاده و مهران فرضیات را هم جذب کردیم. ابراهیم زاده که شاگرد خودم بوده و قطعا می تواند به ما کمک کند. درباره فرضیات هم باید بگویم او یک بازیکن جوان و قدرتمند است. شک نکنید همانطور که داریوش شجاعیان را به فوتبال ایران معرفی کردم، امسال فرضیات را به فوتبالدوستان می شناسانم. اهالی فوتبال منتظر دیدن یک مدافع وسط خوب به نام مهران فرضیات باشند.

برای کسب سهمیه می جنگیم

هدفگذاری باشگاه برای لیگ شانزدهم این است که در جمع 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم اما ما می‌خواهیم پا را فراتر بگذاریم و برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم. امیدوارم بتوانیم مسیری که مورد نظرمان است را در پیش بگیریم.

همیشه با تراکتور تعامل داشتیم

سعید آقایی بازیکن ارزشمندی برای ما بود اما ما همیشه با باشگاه تراکتورسازی تعامل داشتیم. اکنون که آجورلو آمده یک رفیق دیگرمان به باشگاه تراکتورسازی راه پیدا کرده و با حضور امیر قلعه نویی دو رفیق خوب در تراکتورسازی داریم. با توجه به نیاز باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفتیم آقایی در این تیم بماند.

تشکر از مدیران

جا دارد از مالک و مدیریت باشگاه تشکر کنم. آقایان زنوزی و سمندر از هیچ کمکی به ما برای جذب بازیکنان مورد نظر دریغ نکردند. واقعا زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم. همچنین از هواپیمایی آتا هم ممنونم که اسپانسر باشگاه است و کمک های زیادی انجام می دهد.


ویدیو : کمالوند: منتظر یک شجاعیان دیگر باشید