ژیرو: از رقابت با واردی نمی‌‌ترسم : مهاجم فرانسوی تیم فوتبال آرسنال خبر تمایل ...


مهاجم فرانسوی تیم فوتبال آرسنال خبر تمایل مهاجم لسترسیتی به توپچی‌های لندن را تأیید کرد. خبرگزاری تسنیم: اولیویه ژیرو فاش کرد که جیمی وارد می‌خواهد به او در تیم فوتبال آرسنال ملحق شود. ژیرو که شب گذشته (شنبه) در بازی دوستانه تیم ملی فرانسه برابر اسکاتلند دو گل پیروزی 3 بر صفر خروس‌ها را به‌ثمر رساند، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: به من گفته‌اند که جیمی می‌خواهد به ما ملحق شود و این خبر خوبی است. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم او را تحسین کنیم و این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. واردی بازیکن فوق‌العاده‌ای است،‌ پس آمدن او برای ما خبر خوبی است.

واردی فصل گذشته برای لسترسیتی 24 گل زد تا در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس سهم به‌سزایی داشته باشد و به‌همین دلیل جایزه بهترین بازیکن فصل را از انجمن خبرنگاران فوتبال انگلیس و سازمان لیگ برتر این کشور دریافت کند. او هنوز با لسترسیتی قرارداد دارد، اما غرامت فسخ این قرارداد 22 میلیون پوند است که ظاهراً آرسنال آمادگی پرداخت این مبلغ را دارد.

ژیرو با تأکید بر اینکه از رقابت با واردی برای رسیدن به ترکیب اصلی آرسنال واهمه ندارد، ادامه داد: همان‌طور که قبلاً هم گفتم، من از رقابت کردن خوشحال می‌شوم. ما همیشه در آرسنال مهاجمان بزرگی داشته‌ایم و من برای این باشگاه بهترین‌ها را می‌خواهم. امیدوارم آمدن واردی به ما برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند. آرسن ونگر می‌خواهد حداقل یک یا دو مهاجم دیگر بخرد و به‌همین دلیل من انتظار دارم که او یک مهاجم طراز اول بخرد و من امیدوارم که واردی در آرسنال روند گلزنی‌اش در لسترسیتی را ادامه دهد.


ویدیو : ژیرو: از رقابت با واردی نمی‌‌ترسم