چهره ها و ستاره هایی که بافتنی می بافند : چهره ها و ستاره هایی که بافتنی می ...



چهره ها و ستاره هایی که بافتنی می بافند

علیرغم درجه مهارت، بافتنی بافتن می تواند سرگرم کننده باشد و ساعت ها سرتان را گرم کند. در واقع، بعضی از چهره های مشهور هالیوود در اوقات فراغت خود بافتنی می بافند.

به نظر می رسد که پرنسس کیت میدلتون سرگرمی جدیدی پیدا کرده است. او می گوید: «سعی کردم بافتنی ببافم، ولی واقعاً بد می بافم. باید راهنمایی بگیرم.»

ستاره هایی که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند  , ستاره هایی که با افزایش سن , چهره ها و ستاره ها

علیرغم درجه مهارت، بافتنی بافتن می تواند سرگرم کننده باشد و ساعت ها سرتان را گرم کند. در واقع، بعضی از چهره های مشهور هالیوود در اوقات فراغت خود بافتنی می بافند.

در اینجا به چند نفر از آنها اشاره می کنیم.

عکس هایی از طراحی چهره , سلبریتی ها و ستاره هایی که سرمایه گذاران موفقی هستند , چهره هایی که اِم‌اِس را از پای درآوردند

کریستینا هندریکس

ستاره سریال Mad Men کیف لوازم بافتنی اش را به محل کارش می آورد. او می گوید: «دوست دارم این کار را سر صحنه انجام دهم. چون وقتی در حال خواندن هستم، گاهی حواسم پرت می شود، بنابراین بافتن گزینه خوبی است. وقت آدم را پر می کند.»

شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور , ستاره داشتن چهره , ستاره هایی که میبینیم

داریل هانا

این بازیگر سریال Splash می گوید: «چیز بسیار متفکرانه ای در مورد ویژگی تکراری بافتنی وجود دارد.» او مقدمه «شال های چهره ها 2: بافتنی های هالیوود برای پژوهش سرطان سینه» را نوشته است.

عکس هایی از چهره ی امام حسین , ماه چهره خلیلی , ستاره

داکوتا فنینگ

او دوست دارد برای همبازی هایش بافتنی ببافد. او یک بار درباره همبازی اش، تام کروز، به مجله People گفت: «برای تام شال قهوه ای و مشکی بافتم تا در صحنه فیلم "جنگ دنیاها" آن را بپوشد.»

ستاره ها , ستاره اسکندری , آموزش بافتنی

فلیسیتی هافمن

این هنرپیشه سریال Desperate Housewives می گوید: «من همیشه اوقات فراغتم را به مطالعه زبان ایتالیایی و فرانسه می گذراندم. بعد از به دنیا آمدن دو فرزندم، ذهنم خرد و خمیر شده بود، در نتیجه به بافتنی رو آوردم.»

بافتنی , هتل ستاره طلایی کیش , ستاره پسیانی

دیوید آرکت

دیوید آرکت بازیگر، طرفدار بافتنی است و حتی روی جلد " شال های چهره ها 2: بافتنی های هالیوود برای پژوهش سرطان سینه " ظاهر شده است که کتاب آموزش بافتنی توسط علاقمندان هالیوود است.

 

چهره , چهره ها , کلاه بافتنی

جولیا رابرتز

وقتی جولیا رابرتز در حال بازی در فیلم Charlie Wilson’s War بود، یک روز وقتی سر صحنه رسید دید که همبازی اش، تام هنکس، تصمیم گرفته که او را به خاطر بافتنی بافتن بیش از حد به مبارزه بطلبد. او می گوید: «یک روز سر صحنه آمدم و دیدم همه در روی صحنه در حال بافتن هستند.»

افسانه چهره آزاد , آموزش بافتنی با دو میل , رقیه چهره آزاد

تریسی اولمان

این هنرپیشه و کمدین مشترکاً با مل کلارک، کتابی درباره بافتنی به نام Knit 2 Together نوشته است.

اموزش بافتنی , آسمان پر ستاره , چهره ها در شبکه های اجتماعی

رایان گاسلینگ

گاسلینگ یکبار به GQ Australia گفت که در سال 2007 در پروژه فیلم Lars and the Real Girl اولین بار به بافتنی علاقمند شده است. او گفت: «اگر قرار می شد یک روز کامل و بی نقص طراحی کنم، بافتنی را انتخاب می کردم. چون در نهایت آدم یک چیزی بدست می آورد و یک هدیه زیبا می بافد.»

ستاره قطبی , مجله اینترنتی ستاره , ماه‌چهره خلیلی

کریستن استوارت

استوارت قبلاً در روی صحنه و یا در فرودگاه دیده شده که میل بافتنی در دست داشته است.

ستاره باکس , کیف بافتنی , دره ستاره ها

کیت ماس

کیت ماس، سوپرمدل، بعد از آنکه شوهرش به او یک کیت بافتنی برای هدیه کریسمس داد، شروع به بافتنی بافتن کرد. در سال 2008، یک منبع آگاه به UK Express گفت که کیت ماس میل بافتنی و کامواهایش را در یک بزرگ مشکی شانل پنهان کرده است.

روزنامه ستاره صبح , فیلم هایی که باید دید , چهره سیامک عباسی

کاترین هیگل

او می گوید: «من خیلی بافتنی می بافم.» او در کنار بافتنی فعالیت هایی مثل مطالعه، دیدن فیلم های سینمایی و وقت گذرانی با سگ هایش انجام می دهد.

افسانه چهره‌آزاد , چهره شناسی , مدل ژاکت بافتنی زنانه

آماندا سیفرید

این بازیگر فیلم "بینوایان" وقتی در برنامه تلویزیونی الن دجنرز حضور یافت به او یک کلاف بافتنی دست بافت هدیه داد. او به الن گفت: «من دائماً بافتنی می بافم. فکر می کنم یک جور درمان است.»/برترین ها

 

 

 


ویدیو : چهره ها و ستاره هایی که بافتنی می بافند