چهره های تازه وارد و با تجربه های دربی71 :       در هفتاد و یکمین دربی پایتخت ...



 

 

ایسوس اورکلاکرهای تازه وارد را به چالش فراخواند , بازیگران تازه وارد هندی , ماه چهره خلیلی

 

در هفتاد و یکمین دربی پایتخت برخی از بازیکنان برای اولین بار در این بازی بزرگ حضور می یابند و نام خود را در تاریخ دربی ثبت می کنند.

چهره های تازه وارد دربی در تیم استقلال بیش از پرسپولیس است و همین موضوع شاید باعث برتری پرسپولیسی ها از نظر تجربه باشد. در تیم استقلال علی حمودی، آندارنیک تیموریان و جاسم کرار 3 بازیکن اصلی این تیم هستند که در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار خواهند داشت. ولید علی، جواد شیرزاد، حمید عزیز زاده و میثم حسینی نیز دیگر بازیکنان تازه وارد استقلال در دربی هستند که احتمال بازی آنها وجود دارد.

اما در تیم پرسپولیس تقریباً همه بازیکنان اصلی این تیم دربی را تجربه کرده اند. سرخپوشان به جز مامادو تال بورکینافاسویی و روح اله سیف الهی بازیکن دیگری ندارند که تاکنون حداقل یک دربی را تجربه نکرده باشد که البته احتمال حضور این دو بازیکن در زمین نیز تقریباً صفر است!

اما باتجربه ترین بازیکن فعلی پرسپولیس در دربی شیث رضایی است که در 10 بازی حضور داشته است و حسین بادامکی با 7 دربی پشت سر او قرار دارد. در بین استقلالی ها نیز فرهاد مجیدی با حضور در 12 دربی باتجربه ترین بازیکن آبی هاست و مهدی امیرآبادی با 10 دربی در رده دوم قرار دارد.


ویدیو : چهره های تازه وارد و با تجربه های دربی71