پورموسوی: هنوز با پورقاز قرارداد نبستیم : سرمربی استقلال خوزستان گفت: 10 روز ...


سرمربی استقلال خوزستان گفت: 10 روز با پورقاز مذاکره کردیم و باهم به توافق هم رسیدیم اما هنوز قراردادی نبستیم. کاپ: سیروس پورموسوی درباره جذب عزت الله پورقاز اظهار داشت: ما 10 روز با این بازیکن مذاکره کردیم و با هم به توافق رسیدیم. البته هنوز قراردادی به امضا نرسیده است چرا که او باید با باشگاه ملوان توافقات نهایی اش را انجام دهد. گرچه به نظر مشکل خاصی برای بستن قرارداد وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: پورقاز از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشت اما به دلیل استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان این تیم هم جوان هستند و پورقاز می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود. حالا هم ما با حضور او نیازمان در خط دفاعی را برطرف کردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت رحیم زهیوی خاطرنشان کرد: ما با رحیم زهیوی صحبت هایی را انجام داده ایم و به نظرم با او هم تا یکی، دو روز آینده به توافق می رسیم. باید رحیم کمی سطح درخواست هایش را پایین بیاورد و به خاطر هواداران استقلال خوزستان این کار را انجام دهد.

پورموسوی در پایان درباره جذب گلر ایرانی برای استقلال خوزستان گفت: ابتدا می خواستیم یک گلر خارجی جذب کنیم و حتی به توافقاتی هم رسیدیم. اما وقتی تا نزدیکی بستن قرارداد رفتیم دیدیم که واسطه ها تعدادشان بالا رفت و باشگاه ما هم اهل این حاشیه و هیاهو نیست. به همین دلیل تا حدفاصل امروز و فردا با یک دروازه بان سرشناس ایرانی قرارداد خواهیم بست. چون این دروازه بان با باشگاهش قرارداد دارد باید پورکیانی با مدیرعامل آن تیم مذاکرات نهایی را انجام دهد.


ویدیو : پورموسوی: هنوز با پورقاز قرارداد نبستیم