پورحیدری: افشارزاده باید بماند : سرپرست تیم استقلال گفت:درست است که افشارزاده ...


سرپرست تیم استقلال گفت:درست است که افشارزاده سرش شلوغ است ولی او باید در استقلال بماند. کاپ: منصور پورحیدری در خصوص خریدهای استقلال اظهار داشت: با توجه به نیازهایی که داشتیم خریدهای خوبی انجام دادیم. منصوریان با توجه به نیازهایی که دارد بازیکنان مورد نیازش را جذب می کند. من به آینده این تیم خیلی امیدوار هستم چون خریدهای خوبی را انجام داده ایم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی با منصوریان صحبت خواهد کرد تصریح کرد: چند شب پیش با هم تلفنی صحبت کردیم اما فردا به وزارت ورزش خواهم رفت تا هم جلسه ای با منصوریان و هم با افشارزاده برگزار کنم.

پورحیدری درباره اینکه گفته بود شاید روی نیمکت ننشیند، بیان داشت: شرایطم خیلی بهتر شده است. اگر حالم بد باشد روی نیمکت نمی نشینم اما چند روز است عصا را کنار گذاشتم و شرایطم خیلی بهتر است.

وی درباره اینکه ممکن است سمت مدیر فنی استقلال را نیز قبول کند گفت: برای من فرقی نمی کند در چه سمتی حضور داشته باشم. بیشتر دنبال آن هستم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای موفقیت تیم انجام دهم.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه این روزها اکثریت خواهان رفتن افشارزاده از استقلال هستند، گفت: درست است که افشارزاده سرش شلوغ است ولی او باید در استقلال بماند چون او کار را خوب یاد گرفته و بودنش به استقلال کمک می کند.


ویدیو : پورحیدری: افشارزاده باید بماند