وقتی اوباما پشت تلسکوپ رفت/همه ناگفته‌ها درباره شب نجوم کاخ سفید : درباره شب ...



درباره شب نجوم کاخ سفید که به تازگی برگزار شد همه رسانه‌ها تنها بر روی حضور احمد محمد،دانش‌آموز 14 ساله‌ای که به خاطر اشتباه گرفته شدن ساعت دست‌سازش با بمب مشهور شد تمرکز کرده‌اند. دومین شب نجوم تاریخ کاخ سفید اما با چه هدفی برگزار شد ؟

در شب نجوم كاخ سفید هر چند همه نگاه‌ها به احمد محمد بود اما ستاره‌ها و چهره‌های علمی و دانش‌آموزان برجسته‌ای حضور داشتند. در این مراسم اوباما بار دیگر مانند گذشته بر لزوم تقویت حس كنجكاوی بچه‌ها تاكید كرد و از برنامه سفر به مریخ حرف زد. رئیس جمهور آمریكا پشت یك تلسكوپ انعكاسی بزرگ رفت تا نگاهی به ماه داشته باشد و درباره لزوم آشنایی نوجوان‌ها و دانش‌آموزان با ستاره‌ها و نجوم حرف زد. اوباما گفت: ما نیاز داریم تا جوان‌ها را بیشتر برای پرسش درباره ستاره‌ها تشویق كنیم. او از خانواده‌ها و معلم‌ها خواست تا بیشتر نسبت به گذشته نوجوان‌ها را در این زمینه كمك كنند.

 

دلالیل سفید شدن زود موها و درمان آن درباره همه چیز , افشاگری اوباما درباره موجودات فضایی , هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی

 

اوباما درباره حمله موجودات فضایی هشدار داد  , راههای ناگفته درباره لاغری , وقتی سایت سفید می شود چکار کنیم

او در بخشی از حرفهایش با اشاره به برنامه ناسا برای سفر انسان به مریخ خطاب به نوجوان‌های حاضر در مراسم گفت: برخی از شما شاید چند وقت دیگر در راه سفر به مریخ باشید!
اصل برگزاری این مراسم اما برای كلید زدن یك روند سراسری در آمریكا بوده است. بر اساس برنامه تعیین شده مدرسه‌ها،موزه‌ها،پارك‌های ملی و دیگر نهادهای مرتبط در ایالت‌های مختلف آمریكا باید اقدام به برگزاری شب‌های نجوم برای آشنایی نوجوانان كنند.

 

سخنان باراک اوباما درباره لغو تحریم ها علیه ایران , هشدار اوباما درباره حم , درباره فلفل سفید

 

حداقل 80 برنامه مختلف در این زمینه در نظر گرفته شده است. بر اساس بیانیه كاخ سفید برگزاری شب نجوم در واقع بخشی از برنامه «آموزش برای خلاقیت» است. این طرح در مقابل بی‌میلی نسل جدید آمریكا برای تشویق نوجوان‌ها به تحصیل در رشته‌های علوم،فناوری،مهندسی و ریاضیات كه به صورت مشترك STEM در نظر گرفته است.

 

اخبار بین الملل - خبرآنلاین

 


ویدیو : وقتی اوباما پشت تلسکوپ رفت/همه ناگفته‌ها درباره شب نجوم کاخ سفید