وقتِ استفاده از رنگ‌های تابستانی رسیده! : تابستان بهترین زمان برای استفاده ...


تابستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ های تازه در خانه است. به همین دلیل تعدادی از بهترین رنگ های تابستانی را می خواهیم به شما معرفی کنیم و البته نحوه استفاده از هرکدام را نیز برایتان توضیح خواهیم داد. وب‌سایت بدونیم: تابستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ های تازه در خانه است. به همین دلیل تعدادی از بهترین رنگ های تابستانی را می خواهیم به شما معرفی کنیم و البته نحوه استفاده از هرکدام را نیز برایتان توضیح خواهیم داد.

آبی لاجوردی

استفاده , قدم نو رسیده مبارک , مدل مانتو تابستانی

کجا استفاده اش کنیم: این آبی برجسته و سرزنده است، پس بدون زحمت زیادی می تواند خود نمایی کند. از این رنگ می توانید در دکور اتاق های کوچک استفاده کنید. مثلا کوسن ها و یا قالیچه کف اتاق برای شروع مناسب است.



نارنجی

سو استفاده , استفاده از اینترنت کامپیوتر برای موبایل , استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر

نارنجی پر طراوت می تواند به هر فضایی انرژی دهد. این رنگ دکور خانه را گرم و البته با طراوت می کند. نارنجی را می توانید برای مبل ها استفاده کنید، و یا اگر دوست ندارید مبل ها به این رنگ باشند می توانید از آن به عنوان کاغذ دیواره بهره ببرید.



زرد آفتابی

میوه های تابستانی , طرز استفاده رازیانه ونمک برای صورت , آمار استفاده از اینترنت در ایران

این رنگ براق و شاد لبخند را به لبانتان می آورد. استفاده از این رنگ به عنوان تابلو یا روکش کوسن ها ساده ترین روش برای آوردن نور خورشید به اتاقتان است. برای اینکه بهترین بهره را از زرد ببرید آن را با خاکستری و سفید ترکیب کنید.



خاکستری کم رنگ

شرایط استفاده از بیمه بیکاری , استفاده از کاندوم در شب اول , استفاده از اکشن در فتوشاپ

این طیف رنگ خاکستری هم کلاسیک است هم همه کاره. می توانید از آن در آشپزخانه یا اتاق نشیمن استفاده کنید و یا با آن به اتاق خوابتان آرامش ببخشید. رنگ خاکستری با بسیاری از رنگ ها ترکیب می شود و به سادگی هم می تواند سرد شود هم گرم. تازگی و ترکیب پزیری خاکستری کم رنگ آن را به انتخابی ساده برای تابستان تبدیل کرده.



آبی آسمانی

نحوه استفاده از کاندوم , مانتو تابستانی , ساعت تابستانی

درست مانند خود آسمان، این طیف از آبی بسیار آرامش بخش و متین است. از آبی آسمانی در رنگ روکش مبلمان و همچنین لوازم دکوری استفاده کنید. در اتاق خواب این رنگ می تواند احساس آرامش را به همراه خود داشته باشد.



قرمز آب نباتی

استفاده از 100 درصد مغز , آمار استفاده از موبایل در ایران , سفر تابستانی

این طیف رنگ قرمز برای قسمت غذا خوری خانه بسیار مناسب است. قرمز به اندازه کافی جذاب و در چشم هست، بنابراین بهتر است همه دکور به این رنگ نباشد و از رنگ های روشن نیز بهره ببرید.



سفید

نحوه استفاده از , آموزش استفاده از اکشن در فتوشاپ , آموزش استفاده از

رنگ سفید می تواند به هر فضایی تازگی، و ظاهری پاکیزه دهد. از سفید به عنوان پس زمینه استفاده کنید و سپس روی آن از رنگ های مورد علاقه تان بهره ببرید، سفید را می توانید با هر رنگی ترکیب کنید.



مرجانی

نحوه استفاده از توالت فرنگی , استفاده از ماسک در فتوشاپ , بلا استفاده

یکی از طیف رنگ هایی که از دریا رفته شده همین مرجانی است. مهم نیست مرجانی را کجا استفاده می کنید، چون همیشه برجسته است. در اتاق خواب می توانید به عنوان رو بالشی یا رو تختی از این رنگ استفاده کنید. اگر می خواهید مرجانی خود را کاملا برجسته نشان دهد پس زمینه را سفید انتخاب نمایید.



زرد نئونی

آموزش استفاده از اکشن ها در فتوشاپ , نحوه استفاده از توالت فرنگی با تصویر , مدل مانتو تابستانی 2016

رنگ زرد نئونی به تازگی مد شده است، و فوق العاده جذاب است و حالتان را تغییر می دهد. توصیه می کنم کل دیوار ها را به رنگ زرد نئونی در نیاورید و فقط یک قسمت را به آن اختصاص دهید. اگر هم دیوار را نمی خواهید دست بزنید، می توانید در روکش کوسن ها و یا تابلوهای خانه از این رنگ بهره ببرید.



سبز لیمویی

نحوه استفاده از اکشن در فتوشاپ , نوشیدنی تابستانی , چه کسانی از وای فای استفاده میکنند

این طیف از سبز آرامش خاصی به فضا می دهد. توصیه می شود از آن به عنوان رنگ هایلایت دکور استفاده کنید، مثل رنگ پشت کتابخانه در عکس بالا. سپس برای کامل کردن دکور می توانید از لوازم دکوری کوچک با این رنگ استفاده کنید.



آبی لبه آبی

استفاده از جریان مستقیم برق بدون درآوردن باتری , آموزش استفاده از کاندوم , نحوه استفاده از وکتور در فتوشاپ

مهم نیست نزدیک به دریا زندگی می کنید یا دور از آن، با این رنگ می توانید حس آب لبه ساحل را به خانه بیاورید. این رنگ روی پرده ها، مبلمان، میز مبل ها و حتی تابلوهای خانه فوق العاده زیبا جلوه می کند.



صورتی تند

آمار استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران , استفاده از اینترنت کامپیوتر در گوشی اندروید , آمار استفاده از تلگرام

ترکیبی از تندی و شیرینی، این طیف صورتی چنین حسی را منتقل می کند. صورتی تند می تواند فضا را برجسته و پر انرژی کند. صورتی تند را می توانید به سادگی با رنگ های دیگر ترکیب کنید. در دکوری با رنگ روشن می توانید از صورتی تند در روکش مبل ها و کوسن ها ویا دیگر لوازم دکوری استفاده کنید.



سرخابی درخشان

آمار استفاده از شبکه های اجتماعی , راهنمای استفاده از دریل , آموزش استفاده از اکشن

این رنگ زنده مظهر شادی، و حس سرزنده بودن فصل تابستان است. استفاده از رنگی با این برجستگی ساده است، اما حواستان باشد که زیاده روی نکنید، کم و به جا استفاده شود. اگر می خواهید در جاهایی ماننده پرده یا مبل ها از آن استفاده کنید، باید آن را در اتاق پخش کنید. مثال این توصیه عکس بالا است می بینید سرخابی چگونه در اتاق پخش شده؟



قرمز لاک ناخنی

مدل مانتو تابستانی دخترانه , نحوه استفاده از گوگل پلاس , طرز استفاده از قهوه ساز برقی

می خواهید هر کسی که وارد خانه شد با دیدن دکورتان میخکوب شود و بخواهد دیگر اتاق هایتان را هم ببیند؟ پس از این طیف رنگ قرمز در دکور اتاق نشیمن استفاده کنید. قرمز لاکی فوق العاده دلپزیر و شاد است، درست مانند لبخند دوستی که خوشامد می گوید!



سبز فسفری

تورهای تابستانی , استفاده از شبکه های اجتماعی , درصد استفاده از اینترنت در ایران

مقداری رنگ سبز فسفری در یک اتاق با رنگ روشن مثل نوشیدن یک شربت خنک در دل تابستان است. این رنگ زمانی خود را خوب نشان می دهد که کم استفاده شود. مثلا در یک لوستر فانتزی یا روکش چند کوسن روی یک مبل با رنگ روشن یا مات.



آبی دریایی

راهنمای استفاده از گوگل آنالیز , استفاده دو تلگرام در کامپیوتر , استفاده از

اگر مد های فشن را دنبال می کنید، پس حتما می دانید آبی دریایی یکی از رنگ های مد بهار و تابستان است. درست مانند سیاه، سفید و خاکستری آبی دریایی می تواند بدون اینکه تمام اتاق را بگیرد آن را برجسته کند. آبی دریایی را با رنگ های بولد مانند قرمز و صورتی ترکیب کنید. استفاده از این رنگ در قالیچه، فرش و روکش مبل توصیه می شود.



صورتی

تازه به دوران رسیده ها , نحوه استفاده از team viewer , از روغن مریم گلی در دوران بارداری استفاده نکنید

معمولا صورتی را به عنوان رنگی دخترانه می شناسیم، هیچ چیز نمی تواند مانند صورتی به یک اتاق دخترانگی بدهد. به همین دلیل این رنگ بهترین انتخاب برای دختران است. برای یک اتاق می توانید از طیف های مختلف صورتی استفاده کنید و اگر می خواهید اتاق یکنواخت نشود آن را با بنفش ترکیب کنید.



نارنجی پرتقالی

مهلت استفاده , استفاده از تردمیل , استفاده از اکشن فتوشاپ

این طیف نارنجی مقداری کم رنگ تر است. نارنجی یکی از رنگ های ثابت تابستان است. می توانید با استفاده از نارنجی پرتقالی روی کوسن ها به اتاق زیبایی متفاوتی ببخشید. اگر خیلی به این مدل رنگ ها علاقه دارید می توانید با به کار بردنش در وسائل دکوری حضورش در اتاق را پر رنگ تر کنید.



ترکیب چند رنگ

روش استفاده از کاندوم , روش استفاده از اکشن در فتوشاپ , کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو

وقتی می توانیم از تمام رنگ ها استفاده کنیم چرا فقط یکی؟ می توانید با میکس چند رنگ خیلی سریع به یک فضای خارج از دید و مرده زندگی ببخشید. نمونه این کار را در تصویر بالا مشاهده می کنید.


ویدیو : وقتِ استفاده از رنگ‌های تابستانی رسیده!