نحوه معرفی دفاتر شرکت های هرمی و گولد کوئست :       به دنبال درخواست های پی ...



 

معرفی شرکت های هرمی , نحوه ثبت شرکت , شرکت های هرمی

 

 

به دنبال درخواست های پی در پی مردم و شهروندان برای ایجاد سامانه ای برای معرفی دفاتر فعال شرکت های هرمی، در همین زمینه، سامانه های گوناگونی برای مشارکت مردمی در راستای مبارزه با شرکت های هرمی ـ که بنیان خانواده ها و جامعه را در معرض خطر قرار داده ـ ایجاد شده است.

 

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، بنابراین، از سوی نهادهای مسئول، سامانه های پیامکی، تلفنی و ایمیلی برای اطلاع رسانی و همچنین مشارکت مردمی در راستای انهدام کامل همه دفاتر شرکت های هرمی، ایجاد شده است.

بنا بر این گزارش، مسئولان و نهادهای ذیربط، با شماره پیامک 30006048 و شماره تلفن 88501424 و همچنین آدرس الکترونیکی [email protected] پاسخگوی مردم و شهروندان برای دریافت نشانی دفاتر شرکت های هرمی هستند تا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، با عوامل این شرکت ها و دفاتر برخوردهای قانونی انجام شود.

از سوی دیگر، به گفته معاون دادستان تهران، که چندی پیش در رسانه ها منتشر شده بود، اگر مالکان منازل، نشانی دفاتر هرمی را به مسئولان ذیربط اعلام کنند، تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند و منازل و اماکن آنان نیز پلمب نخواهند شد.

گفتنی است، پس از چندین ضربه مهلکی که به دفاتر هرمی وارد شد، همچنان برخی به دنبال کلاهبرداری از مردم و تاراج اموال و دارایی های آنان هستند؛ بنابراین، مردم می توانند از راه سامانه های نامبرده، با اعلام نشانی دفاتر شرکت های هرمی، مسئولان و نهادی ذیربط را در این کار یاری رسانند تا خانواده های کمتری از هم پاشیده شده و جامعه نیز با مشکل روبه رو نشود.../تابناک


ویدیو : نحوه معرفی دفاتر شرکت های هرمی و گولد کوئست