ناگفته های جدایی نیکول کیدمن و تام کروز +عکس : "نیکول کیدمن" و "تام کروز" به ...



"نیکول کیدمن" و "تام کروز" به عنوان کاملترین زوج دنیا معرفی میشدند و همه این ستاره های هالیوودی را برازنده هم میدانستند اما با جدا شدن تام کروز از نیکول هم او و هم طرفدارانشان در شوک بزرگی فرو رفتند.
اکنون بعد از گذشت 11 سال از آن روزها "نیکول کیدمن" میگوید که آن روزها در شوک بزرگی بود و اصلا علت کار تام را نمی فهمید. وی در مصاحبه اخیرش با یک مجله سینمایی گفته است: " من فکر میکردم زندگی بسیار کاملی داریم و به نظرم این تصمیم ناعادلانه و کورکورانه ای بود که تام در مورد زندگی ده ساله مان گرفت. مدت زمان زیادی طول کشید تا من بتوانم با شوک ناشی از این حادثه کنار بیایم.
این هنرپیشه استرالیایی تاکید میکند که ازدواج آنها هیچ مشکلی نداشت و آنها فوق العاده شاد و موفق بودند و وابستگی زیادی به هم داشتند . "نیکول کیدمن" اکنون مدتهاست با "کیت اربن" ازدواج کرده اما در زمان ازدواج با تام کروز تنها 23 سال داشت.

نیکول کیدمن , فیلم های نیکول کیدمن , عکس های نیکول کیدمن

او در مورد رابطه اش با تام میگوید: من دیوانه وار عاشق تام بودم و حاضر بودم تا آخر دنیا با او بروم. با همه وجودم عشق به او را احساس میکردم اما حالا فهمیده ام چقدر ساده لوح و احمق بودم.
این هنرپیشه 47 ساله میگوید اکنون از هر زمان دیگری شادتر است و تمام سعی او و همسرش این است که در کنار خانواده باشند.آنها دو فرزند دختر 4 و 2 ساله دارند
با این حال نیکول کیدمن اعلام کرده است که هنوز هم بعد از گذشت این همه سال علت واقعی جدایی تام کروز از خودش را نمیداند.

منبع:pardad.ir


ویدیو : ناگفته های جدایی نیکول کیدمن و تام کروز +عکس