ناراحتی الگری برای از دست دادن امتیاز مقابل لچه :       ماسیمیلیانو الگری، ...



 

 

خون دادن برای غلظت خون , جمله برای فهماندن علاقه به طرف مقابل , دعا برای پس دادن قرض

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی میلان در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش دو امتیاز ارزشمند را مقابل لچه از دست داد. دیدار این دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش با تساوی 1-1 به پایان رسید.

این در حالی است که میلان با 4 امتیاز فاصله نسبت به ناپولی رده دومی در صدر جدول قرار دارد ولی الگری از سبک بازی تیمش در نیمه دوم راضی است.

او در کنفرانس خبری پایانی بازی گفت:« ما نهایت تلاشمان را به کار گرفتیم تا از کیفیت بالای بازی زلاتان بهره ببریم و یکشنبه شب او گل فوق العاده ای را به ثمر رساند.در نهایت این خیلی ناامید کننده است که ما در این مسیر دو امتیاز از دست دادیم.»

مربی میلان ادامه داد:« در نیمه اول ما فرصتهای کمی را خلق کردیم ولی در نیمه دوم و بعد از گلمان تیم شروع به ارائه یک بازی خوب کرد. وقتی ما از حریف پیش بودیم، نتوانستیم لچه را از پیش رو برداریم و گلهای بیشتری بزنیم.وقتی تیم حریف تعویض هایش را انجام داد، ما مشخص نکردیم که کدام بازیکنمان باید کدام بازیکن حریف را مهار کند و این برای ما گران تمام شد، به ویژه وقتی که آنها به گل رسیدند.ما می دانیم که می توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و در چنین مسابقاتی چنین اتفاقاتی می افتد.»

الگری در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« ما نباید نگران باشیم. چون لچه به ندرت در طول نیمه اول خودش را به محوطه جریمه ما نزدیک کرد.مااین دیدار را با ارائه یک بازی قدرتمندانه به پایان بردیم و چنین نتیجه ای در طول یک فصل طولانی عادی است.»


ویدیو : ناراحتی الگری برای از دست دادن امتیاز مقابل لچه