مهران غفوریان و جواد رضویان مشترکاً مجری تلویزیون شدند! : برنامه شبانگاهی «سه ...



رقص مهران غفوریان و جواد رضویان , جواد رضویان و مهران غفوریان , پاسخ مهران مدیری به جواد رضویان

برنامه شبانگاهی «سه شو» که به تازگی در شبکه سه سیما تولید می‌شود، قرار است با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه به روی آنتن برود.

برنامه شبانگاهی «سه شو» که به تازگی در شبکه سه سیما تولید می‌شود، قرار است با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه به روی آنتن برود.


مجری های برنامه "سه شو" مشخص شدند
علیرضا ابراهیمی، تهیه‌کننده برنامه «سه‌ شو» که این روزها مراحل پیش تولید را می‌گذراند، درباره‌ی موضوع این برنامه و اینکه از چه زمانی قرار است به روی آنتن برود، توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: «سه شو» یک برنامه ترکیبی و نقد اجتماعی در موضوعات روز است که در فضای طنز به این مسائل می‌پردازد و امیدواریم با طرح و ترکیب و ساختاری که داریم و با حضور بازیگران توانمند که همه محبوب مخاطبان هستند، بتوانیم رضایت خاطر بینندگان را داشته باشیم.

این تهیه‌کننده سپس توضیح داد: «سه شو» شامل قسمت‌های مختلف از جمله دوبله، انیمیشن، نمایش، مسابقه و کلیپ‌های خوانندگی است و بخش اول آن پلاتو است که جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه اجرای آن را بر عهده دارند. بخش‌های دیگر این برنامه از جمله بخش‌های نمایشی نیز با حضور رضا شفیعی‌جم، الیکا عبدالرزاقی و ماندانا سوری اجرا خواهند شد.

ابراهیمی همچنین اعلام کرد، از افرادی که در تست دوبله و گویندگی انتخاب شوند، در دوبله بهترین فیلم‌های تاریخی که انتخاب کرده‌ایم، استفاده خواهد شد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر موازی‌کاری برنامه «سه شو» با دیگر برنامه‌های تلویزیونی، اظهار کرد: برنامه «سه شو» مستقل است و حتی طرح این برنامه زودتر از برنامه‌هایی که به روی آنتن رفته‌اند، ارائه شده بود اما به دلیل مسائل مالی و سنگینی پروداکشن، ساخت آن به تأخیر افتاد.

ابراهیمی تأکید کرد: این برنامه با دیگر برنامه‌های تلویزیون موازی‌کاری ندارد. به طور کلی برنامه‌های ترکیبی تلویزیون چارچوب‌هایی دارند که در راستای آن ساخته می‌شوند اما آیتم‌ها، چیدمان، موضوع و مجری است که برنامه را از سایر برنامه‌ها متمایز می‌کند. در ارتباط با این برنامه نیز کمتر برنامه‌ای بوده است که سه بازیگر طنز، مجری برنامه ترکیبی شبانه باشند و این وجه تمایز برنامه ما با برنامه‌های ترکیبی شبانه است.

این تهیه‌کننده همچنین تأکید کرد: برنامه «سه شو» با هیچ برنامه دیگری موازی‌کاری ندارد؛ کما اینکه برخی از برنامه‌هایی که در حال پخش است، کپی‌کاری است. ما تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان در حال حاضر مسوولیت پیشبرد اهداف سازمان صداوسیما را داریم و قصد تخریب برنامه‌ای را هم نداریم. یادم می‌آید سال‌ها پیش در ایام رمضان چهار سریال از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌رفتند که همه آن‌ها ماورایی بودند ولی هیچکدام همدیگر را تخریب نکردند. در نتیجه در ارتباط با برنامه‌های ترکیبی نیز هر کدام از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان با توجه به نگاه و سیاستی که شبکه‌ها دنبال می‌کنند، فعالیت و برنامه‌سازی می‌کنند.

این تهیه‌کننده از کلید خوردن برنامه ترکیبی «سه شو» در اوایل آبان‌ ماه خبر داد و درباره‌ی روند تولید این برنامه نیز گفت: در حال حاضر گزارش‌های مردمی این برنامه گرفته شده است. انیمیشن‌های آن ساخته شده است و ساخت دکور به اتمام رسیده است. در ارتباط با زمان پخش این برنامه با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم تصمیم گرفته‌ بودیم بعد از ایام صفر آن را به پخش برسانیم اما تصمیم نهایی با شبکه بوده است و طبق اعلام شبکه پس از گذشت یک هفته از تاسوعا و عاشورا پخش خواهد شد.

سازمان آب و فاضلاب استان تهران به عنوان اسپانسر برنامه «سه ‌شو» معرفی شده است

تهیه‌کننده این برنامه درباره‌ی لزوم همکاری با سازمان آب و فاضلاب استان تهران توضیح داد: پیش از این اسپانسرهای مختلفی از جمله بانک‌ها پیشنهاد شده بود اما ما سازمان آب و فاضلاب استان تهران را انتخاب کردیم به این دلیل که به موضوع آب و محیط زیست تأکید بیشتری داشتیم و در بخش‌های نمایشی و پلاتوها قرار است به این موضوع حمایتی اشاره کنیم.

برنامه «سه شو» به کارگردانی و اجرای جواد رضویان در مرحله پیش تولید است و از آبان‌ ماه قرار است کلید بخورد. این برنامه قرار است شب‌های پنج‌شنبه و جمعه در 70 قسمت، ساعت 21 از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

 

علیرضا ابراهیمی در پایان این گفت‌وگو اسامی به‌روز شده عوامل «سه شو» را اعلام کرد که به شرح زیر است:

کارگردان و مجری: جواد رضویان، تهیه‌کننده: علیرضا ابراهیمی، مجریان: مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه، بازیگران آیتم‌ها: رضا شفیعی جم، الیکا عبدالرزاقی و ماندانا سوری، نویسندگان: آرش قادری و حسن وارسته، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: امیر سلیم‌خانی، تدوین‌گر: حسین غضنفری، دستیار تدوین: امیر ولی‌خانی، گرافیست: علی رفیعی، مدیر تصویربرداری: منصور عبدرضایی، طراح صحنه و لباس: گلرخ حقیقی، مدیر مالی: امیر ترکمان.

 

اخبارفرهنگی - ایسنا


ویدیو : مهران غفوریان و جواد رضویان مشترکاً مجری تلویزیون شدند!