مصوبه حجاب وعفاف دردستگاه‌های زیرمجموعه :     نامه دبیركل حزب موتلفه به رییس‌جمهور ...



 

حجاب , کشف حجاب پگاه آهنگرانی , عفاف و حجاب

 

نامه دبیركل حزب موتلفه به رییس‌جمهور /تكرار/

مصوبه حجاب و عفاف در دستگاه‌های زیرمجموعه دولت اجرا كنید


تعجب ما در این است كه چرا در دولت جنابعالی و دولت‌های قبلی به الزامی بودن رعایت حجاب اسلامی تاكید و تصریح جامع به عمل نیامده است/هر چه زودتر گروهی مامور به تهیه آیین‌نامه بشوند كه از نیمه دوم سال رعایت حجاب الزامی شود.

ایلنا: دبیركل حزب موتلفه اسلامی در آستانه 21 تیر روز عفاف و حجاب پیرامون موضوع حجاب و عفاف در نامه‌ای به رییس‌جمهور نوشت: تا آنجا كه اطلاع داریم اقدام قابل توجهی تاكنون از طرف مجموعه دولت تحت مدیریت جنابعالی برای اجرای همین طرح قانونی معمول نگردیده است.
به گزارش ایلنا ، درنامه محمدنبی حبییی به محمود احمدی‌نژاد آمده است: در مبانی موضوع مهم دینی حجاب و عفاف تفاوتی بین نظرات جنابعالی و مجموعه حزب موتلفه اسلامی احساس نمی‌كنیم. آنچه باعث شد كه به نوشتن این نامه مبادرت شود موضع‌گیری غیرمنتظره اخیر جنابعالی راجع به روش‌های اجرایی حل این مساله است.
متن كامل این نامه به قرار زیر است:
با آرزوی موفقیت جنابعالی در كسب رضایت خداوند قادر متعال و برآوردن دقیق و به موقع مطالبات و خواست‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، قبل از ورود به اصل موضوعی كه موجب شد این نامه را تقدیم نمایم، از ذكر این نكته ناگریز هستم كه در مبانی موضوع مهم دینی حجاب و عفاف تفاوتی بین نظرات جنابعالی و مجموعه حزب موتلفه اسلامی احساس نمی‌كنیم. آنچه باعث شد كه به نوشتن این نامه مبادرت شود موضع‌گیری غیر منتظره اخیر جنابعالی راجع به روش‌های اجرایی حل این مساله است.
با همت شایان تقدیری كه اعضاء محترم شورای انقلاب فرهنگی به ریاست و توجه جنابعالی معمول داشتند حدود سه سال پیش طرح عفاف و حجاب تهیه و تصویب و به دولت جنابعالی ابلاغ شد و نامه‌ای هم از طرف آنجناب به وزارت ارشاد نگاشته شد و اجرای طرح مزبور مورد خواست قرار گرفت. ولی تا آنجا كه اطلاع داریم اقدام قابل توجهی تاكنون از طرف مجموعه دولت تحت مدیریت جنابعالی برای اجرای همین طرح قانونی معمول نگردیده است.
اولین مطالبه حزب موتلفه اسلامی صدور دستور قاطع جنابعالی برای اجرای همین مصوبه در مجموعه دولت است. بدیهی است از 26 دستگاهی كه باید بیش از چهارصد فعل را در اجرای این مصوبه شروع و به انجام رسانند انتظار این است كه با پشت‌كار و جدیت جنابعالی، وظیفه خود را به مرحله عمل درآوردند.
موضوع دوم رعایت موازین عفاف و حجاب در تمامی دستگاه‌هایی است كه به شكلی زیر مجموعه دولت جنابعالی هستند.
الزام رعایت حجاب اسلامی از طرف بانوانی كه به لحاظ شغلی در استخدام دولت جمهوری اسلامی هستند - حداقل در محیط كار - هم یك خواست عملی است و هم هیچگونه عارضه‌ای برای دستگاه اجرایی ندارد.
تعجب ما در این است كه چرا در دولت جنابعالی و دولت‌های قبلی به الزامی بودن این مهم تاكید و تصریح جامع به عمل نیامده است.
درخواست حزب موتلفه اسلامی این است كه عنایت ویژه در مورد این پیشنهاد بفرمایید كه هر چه زودتر گروهی مامور به مطالعه و تهیه آیین‌نامه بشوند كه از نیمه دوم سال جاری ان‌شاءالله به مرحله اجرا درآید.
بانوان متدین شاغل در دستگاه‌های اجرایی و سایر بانوان متدین و قاطبه متدینین مسلما پشتیبان اجرای این طرح خواهند بود. اگر كسانی هم باشند كه در وجوب رعایت حجاب مردد باشند حداقل دستور اداری را ملزم به اجرا خواهند بود....../تحلیل:ایلنا


ویدیو : مصوبه حجاب وعفاف دردستگاه‌های زیرمجموعه