مرادی:استقلال به فکر کسب 3 امتیاز از صبا نباشد :         قائم مقام باشگاه ...



 

 

 

استقلال , سایت استقلال , سهراب مرادی

 

قائم مقام باشگاه صبای قم گفت: استقلال به فکر گرفتن 3 امتیاز از صبای قم نباشد و به گرفتن 3 امتیاز بازی دربی فکر کند.

عباس مرادی در آستانه بازی تیم فوتبال صبای قم مقابل استقلال تهران از هفته دهم بازی‌های لیگ برتردر قم با بیان این مطلب گفت: تیم صبا در حال حاضر شرایط خوبی دارد و قطعا در این بازی یقه استقلال را می‌گیرد و استقلال بهتر است به فکر کسب 3 امتیاز بازی با پرسپولیس باشد.

وی شرایط تیم صبای قم را خوب عنوان کرد و اظهار داشت: در این بازی ما سهراب بختیاری زاده، سعید خانی و میر شفیعیان را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم ولی تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به رده بالای جدول باید استقلال را شکست دهیم.

مرادی ادامه داد: تیم ما می‌تواند مقابل استقلال به پیروزی دست پیدا کند و با حضور پررنگ تماشاگران قمی اقتدار خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

سهراب بختیاری زاده 4 ماه از میادین ورزشی دور شد

مرادی در ادامه از دور شدن کاپیتان تیم صبا به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی خبر داد و گفت: سهراب بختیاری زاده در بازی تدارکاتی که مقابل فجر سپاه انجام دادیم از ناحیه رباط به شدت آسیب دیده و به گفته پزشک تیم تا 4 ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود.

لازم به ذکر است که تیم صبای قم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، امروز یکشنبه ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف استقلال تهران می‌رود.


ویدیو : مرادی:استقلال به فکر کسب 3 امتیاز از صبا نباشد