قلعه‌نویی: آقای حسن‌زاده خدایی هم هست/ گل‌محمدی:استقلال شرایط خوبی نداشت :



هوتن قلعه نویی در استقلال , قلعه نویی , امیر قلعه نویی

قلعه‌نویی: آقای حسن‌زاده خدایی هم هست/ از بدشانسی گل استثنایی خوردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من را بی‌گزارش محروم کردند، آقای حسن‌زاده خدایی هم هست.

 امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل نفت تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: با این کیفیت زمین خوب بازی کردن بسیار سخت است. مسئولین تختی تلاش می‌کنند اما باز هم وضعیت همینطور است.

 

آنها که می‌گویند لیگ ما ضعیف شده حرفشان را قبول دارم چرا که این کیفیت زمین در کار تأثیر می‌گذارد. فوتبال بازی کردن در این نوع زمین‌ها بسیار مشکل است به پاس سوم نمی‌رسیدیم و بعد از آن مجبور بودیم توپ را بیرون بزنیم. یک گل استثنایی هم دریافت کردیم که آن هم از شانس بد ما بود.

وی افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تمرکز خوبی داشتند یک توپ خوب به دست آوردیم و اگر آن را خراب نمی‌کردیم بازی 2 بر صفر می‌شد اما همان توپ برگشت و به دروازه ما رفت. با این بازی به لیگ بازگشتیم و از جمعه استارت قهرمانی می‌زنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه از شعار علیه علی دایی جلوگیری کرد، اظهار داشت: به هر حال هرکس وظیفه‌ای دارد می‌خواهم امروز در خصوص محرومیتم حرف بزنم. نشستن روی سکو بسیار سخت بود تا الآن زیاد محروم شدم اما این محرومیت بسیار سخت بود. حسن‌زاده و همکارانش آسوده‌خاطر باشند این اتفاق هم می‌گذرد حسن‌زاده و همکارانش نظاره‌گر بودند آنها بدون هیچ گزارشی من را محروم کردند. آقای حسن‌زاده خدایی هم هست.

وی در مورد اینکه از دادن برخی شعارها جلوگیری می‌کرد، خاطرنشان کرد: بالاخره رفتار مافیا این است! باید این کار را کنیم در کشور ما بداخلاقی حرف اول را می‌زند کار آموزنده را نشان نمی‌دهیم وظیفه من بود که در جریان بازی از این کار جلوگیری کنم در هر حال سایر مربیان همکار من هستند امیدوارم همانطور که با ما رفتار شد با همه هم رفتار شود.

 

در حق من کم‌لطفی کردند و بی‌گزارش محروم شدم و رأی را به صورت قطعی دادم. مطمئنم حسن‌زاده این کار را قانونی انجام داده و صد در صد عدالت را رعایت کرده است. من زیاد محروم شدم و این بدترین رأی بود. حتی یک بار شش ماه محروم شدم اما به این اندازه سخت و عجیب نبود.

 

امیر قلعه‌نویی , هوتن قلعه نویی , قلعه‌نویی


گل‌محمدی: گرفتن یک امتیاز هم برای ما خوب بود/ استقلال شرایط خوبی نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: گرفتن یک امتیاز هم برای ما خوب بود و استقلال هم شرایط زیاد خوبی نداشت.

یحیی گل محمدی پس از تساوی امروز مقابل استقلال در نشست خبری گفت: به نظر من نیمه اول هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و محتاط وارد زمین شدند حتی موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و کلا به نظرم با وجود اینکه ما گل خوردیم تیم ما بود که خوب بازی را اداره کرد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی اکثر دقایق نیز دست تیم نفت بود و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم، موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم حتی قبل از رسیدن استقلال به گل برتری اما توپ وارد چارچوب نشد.

گل محمدی ادامه داد: گرفتن یک امتیاز هم برای ما خوب بود چون استقلال هم شرایط زیاد خوبی نداشت ما اگر باهوش و تمرکز بودیم مطمئن باشید می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم البته یک امتیاز هم ما را به بالای جدول آورد و به آینده امیدوارتر شدیم.

وی در پاسخ سؤالی که قلعه‌نویی گفته بازی کیفیت لازم را نداشت، خاطرنشان کرد: با توجه به در اختیار نداشتن چند مصدوم به نظرم به خاطر همین آقای قلعه‌نویی گفته بازی کیفیت لازم را نداشت.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل استقلال از جناح چپ بود، گفت: ما امروز خوب بازی کردیم نقاط ضعف استقلال را می‌شناختیم استقلال در نیمه دوم به ما فضا نمی‌داد تا از عمق‌شان حرکت کنیم بیشتر بازیکنانشان در 18 قدم بودند ما مجبور بودیم با انجام کارهای ترکیبی به سمت دروازه استقلال حمله بکنیم که خیلی خوب هم به گل رسیدیم البته در برخی اوقات نتوانستیم به هدف‌مان برسیم ولی شوت‌زنی به ما کمک کرد و به گل رسیدیم./فارس

 


ویدیو : قلعه‌نویی: آقای حسن‌زاده خدایی هم هست/ گل‌محمدی:استقلال شرایط خوبی نداشت