قتل دختر پرخاشگر به دست پدر : قتل دختر پرخاشگر به دست پدر مردی که دخترش را ...



قتل دختر پرخاشگر به دست پدر

مردی که دخترش را به دلیل پرخاشگری های او به قتل رسانده بود، در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

 این پرونده روز هفتم بهمن دو سال قبل در پی مرگ دختر 14ساله ای به نام سوسن تشکیل شد. پدر سوسن وقتی با پلیس تماس گرفت و ماموران را به محل حادثه کشاند، مدعی شد فرزندش با خوردن داروهای اعصاب به زندگی اش پایان داده است اما کارآگاهان در جریان بررسی های میدانی مرگ سوسن را مشکوک تشخیص دادند و ضمن انتقال جسد به پزشکی قانونی پدر وی به نام بهرام را نیز بازداشت کردند.

بهرام در بازجویی ها منکر قتل شد و گفت: «من، همسر و دو دخترم زندگی آرامی داشتیم. من و همسرم 25سال قبل به آلمان مهاجرت کردیم و سوسن نیز در آنجا به دنیا آمد اما او از نظر روحی و روانی مشکلاتی داشت به همین دلیل به ایران برگشتیم تا بلکه دخترم بهتر شود در این مدت نیز در خانه خواهرم زندگی می کردیم تا اینکه سوسن خودکشی کرد.»

متخصصان پزشکی قانونی مدتی بعد با انجام آزمایش های تخصصی اعلام کردند سوسن بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده و به قتل رسیده است. اعلام این نظریه سبب شد بهرام دوباره تحت بازجویی قرار گیرد.

او این بار اتهام قتل دخترش را قبول کرد و گفت: «سوسن دختر پرخاشگری بود به گونه ای که نمی شد تحملش کرد. او وقتی در آلمان به مدرسه رفت رفتارهای ناهنجاری از خودش نشان داد. با همه دعوا می کرد. معلم ها را کتک می زد، شیشه مدرسه را می شکست و پرخاشگری های دیگر انجام می داد به همین دلیل به ایران آمدیم تا بلکه او در محیط تازه آرام شود اما این اتفاق نیفتاد و روز حادثه دوباره شروع به پرخاشگری کرد.

 

من برای اینکه وی را آرام کنم دستم را جلو دهانش گرفتم البته به هیچ وجه قصد نداشتم او را به قتل برسانم اما دخترم ناگهان از حال رفت و متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد به همین دلیل در تماس با پلیس مدعی شدم سوسن خودکشی کرده است.»

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بازجویی از مادر سوسن پرداختند. او حرف های شوهرش را تایید کرد و گفت: «دخترم به شدت عصبی بود البته هیچ نوع دارویی مصرف نمی کرد. ما در آلمان او را نزد چند پزشک بردیم اما همگی گفتند سوسن از نظر روحی و روانی مشکلی ندارد و پرخاشگری هایش به دلیل شرایط سنی و قرارگرفتن در مرحله نوجوانی است اما هر کاری می کردیم دخترم آرام نمی گرفت. بازگشت ما به ایران هم هیچ فایده ای نداشت.»

پس از آنکه بازپرس جنایی به بررسی پرونده پرداخت، مادر سوسن با مراجعه اعلام کرد هیچ شکایتی از شوهرش ندارد و به او رضایت می دهد. با این وجود بهرام در زندان ماند و بعد از صدور کیفرخواست پرونده وی روز گذشته در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا این مرد را محاکمه و میزان مجازات وی را مشخص کنند./شرق

 


ویدیو : قتل دختر پرخاشگر به دست پدر