فیروز کریمی زیر همه چیز زد! : کریمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه نفت ...


کریمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه نفت تهران به دلیل اظهارات شما مبنی بر داشتن جادوگر شکایت کرده گفت: من چنین اظهاراتی را تکذیب می‌کنم. این نوع حرکات درست نیست. فیروز کریمی در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با نفت تهران گفت: شرایط ما برای دیدار با نفت نسبتا خوب است. البته ۷ بازیکن خوب خود را به همراه نداریم و از این بابت نگرانم. به این دلیل می‌گویم نسبتا خوب که سایر بازیکنان با تمام قوا و انگیزه مضاعف در تمرینات شرکت می‌کنند. نفت تهران تیمی است که مدتی صدرنشین لیگ بوده و اکنون نیز در رده دوم و سوم تغییر می‌کند. نفت بازیکنان خوب و باانگیزه و کادر قوی و مجربی دارد. در هفته گذشته ما این تیم را آنالیز کردیم و به نکات خوبی رسیدیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: من از این وقفه‌ای که به وجود می‌آید بسیار خرسندم زیرا ۴ بازیکن ما عمل جراحی کردند و به زودی به جمع ما اضافه می‌شوند. آنها ۴-۳ هفته زمان می‌خواهند تا به شرایط بازی برسند. این وقفه این فرصت را به آنها می‌دهد. از طرفی دیگر فرصت می‌کنیم تمرینات تاکتیکی منظمی را دنبال کنیم و به وحدت تاکتیکی برسیم.

وی افزود: من قول داده بودم بعد از تعطیلات چهره واقعی شاهین را به مردم نشان دهم. چهره‌ای که فوتبال خوب بازی کند. نتیجه دست خداست. از زحمات حمید درخشان نیز تشکر می‌کنم. از بد فوتبال تیم شاهین دچار مشکلاتی شد؛ مشکلات مصدومیت و مشکلات پرداختی. برنامه ریزی خوبی برای تیم ما شده و تیم ما نیز تاکنون پرداختی مناسبی داشته است. البته مشکلات جزئی پیش آمده که قابل ذکر نیست.

کریمی یادآور شد: وحید طالب لو با بازیکنان صحبت کرده و به آنها گفته که شرایط استثنایی وجود دارد که قابل پیش بینی نبوده است. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند مشکل پرداختی ها حل شود. البته بازیکنان ما به مسائل پرداختی توجهی ندارند و برای آنها اول مسائل کاری و عزت و آبرویشان مهم است. ما می‌خواهیم نماینده شایسته ای برای مردم خوب بوشهر و طرفداران خوب تیم باشیم و در پایان فصل نیز جایگاه مناسبی را از آن خود کنیم.

کریمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه نفت تهران به دلیل اظهارات شما مبنی بر داشتن جادوگر شکایت کرده گفت: من چنین اظهاراتی را تکذیب می‌کنم. این نوع حرکات درست نیست. اینکه مثلا ما بعد از تعطیلات لیگ میزبان استقلال هستیم و اکنون شخصی را با لباس آبی به میان طرفداران استقلال بفرستیم تا او ۴سنگ بیندازد و یا الفاظی به کار ببرد و بعد این رفتار را به استقلال منتقل کنیم. این چیزها پلیتیکی در حد روستاست. من چنین حرف‌هایی را تکذیب می‌کنم. نفت با توانمندی خودش تا این رده بالا آمده است. مربی توانمندی دارد و بازیکنان خوبی که حمایت مدیریت را هم دارد.

کریمی در پاسخ به سؤال خبرنگار بوشهری مبنی بر حمایت طرفداران از تیم شاهین گفت: بخشی از طراوت تیم ما به همین تماشاگران و طرفداران پرشور است که کاملا به چشم می‌آید. طرفداران ما فقط به بوشهر ختم نمی‌شوند. شاهین بوشهر یک تیم مردمی و باشگاهی است که در شهرهای دیگر هم طرفدار دارد. علت آن نام شاهین است که یادآور گذشته خوب ماست. فردا هم قطعا در ورزشگاه طرفداران شاهین حاضر خواهند شد.

وی گفت: طرفداران شاهین فوتبال را خوب می‌فهمند و آنالیز می‌کنند. وجود آنها به بازیکنان ما هم طراوت می‌دهد. البته فراموش نکنیم تماشاگر و طرفدار با هم فرق دارد. تماشاگر برای گذران وقت به ورزشگاه می‌آید اما طرفدار همیشه حامی تیمش است چه زمانی که این تیم در اوج باشد و چه زمانی در افت.

کریمی ادامه داد: زمانی که تیم شرایط مناسب دارد شاید حضور طرفدار چندان تأثیری در تیم نداشته باشد اما موقعی که تیم در افت است به طرفدار بیشتر نیازمند است. طرفداران پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان تا ثانیه آخر تیم را حمایت کردند و من هم از این رفتار طرفداران پرسپولیس لذت بردم. پرسپولیس با چنین طرفدارانی و حمایت و توانمندی مدیریت و توانمندی استیلی از شرایط کنونی خارج می‌شود. طرفداران پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان نشان دادند که طرفدار واقعی چه کسی است و رفتار آنها می‌تواند برای همه طرفداران باشگاه‌های دیگر الگو باشد. من در تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتورسازی، شاهین بوشهر، ابومسلم، استقلال اهواز، شهاب زنجان مربیگری کردم طرفداران نیز یار و یاور تیم هستند.

کریمی در مورد بحث آب مروارید چشمان کی‌روش و دستیارانش گفت: خوشبختانه فیلم آن مصاحبه من موجود است. سؤال سؤال کننده مطرح نشد. اینکه سؤال کننده پرسید کی‌روش و دستیارانش تاکنون در بوشهر حاضر نشدند اما گفتند ناظرانی دارند و کسانی هستند که بازی تیم‌ها را نظارت می‌کنند. در آن مصاحبه من اسمی از کی‌روش و کادر فنی نبرده‌ام و زمانی که قسمت اول گفته نشود در قسمت دوم ابهام ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: من از کسانی بودم که از کی‌روش حمایت کردم و همیشه گفتم باید مربیان خارجی تأثیرگذار به فوتبال ایران بیاید. آدم باید خیلی کم توجه و بی سلیقه باشد که مربی مثل کی‌روش را نپذیرد. او در تیم‌های کهکشانی مانند رئال مادرید و منچستر مربی‌گری کرده است. سرمربی یکی از بزرگترین تیم‌های ملی دنیا بوده است.
 
این مربی یادآور شد: کی‌روش نظم و انضباط خوبی در فوتبال ملی ما حاکم کرده است. من با نمازی نیز چندین جلسه بحث و در دفاع وسط در مسابقه پیشکسوتان نیز کنار او در پست دفاع وسط بازی کردم. مارکار آقاجانیان نیز فوتبال را خوب می‌فهمد و تجزیه و تحلیل می‌کند. من برای تیم ملی و کی‌روش احترام زیادی قائل هستم.

وی افزود: امیدوارم کی‌روش بتواند در بازی‌های دیگر مانند بحرین خوب نتیجه بگیرد. البته اگر مسائل شانسی باشد و یا با بدشانسی هم مواجه شویم من این مسائل را می‌گویم اما همواره برای کی‌روش احترام قائل هستم.

منبع: ورزش3


ویدیو : فیروز کریمی زیر همه چیز زد!