فیروز کریمی: رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد ؛ هوس کردم دوباره قهرمان ایران باشم :



 

 

فیروز کریمی , به تو فکر کردم دوباره دوباره , قهرمان بوکس ایران

 

فیروز تاکید کرد هوس کرده یک بار دیگر قهرمان فوتبال ایران باشد.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، فیروز کریمی شاهین بوشهر را به فینال جام حذفی ایران برد تا نشان دهد که همچنان از لحاظ فنی در بین مربیان ایرانی جزو بهترین‌ها است. شاید خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر بدانند ولی این مسائل به هیچ عنوان تمرکز آقا فیروز را به هم نمی‌زدند و او به چیزی به جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

قرار است فینال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود و کریمی در مورد برگزاری این مسابقه در شیراز گفت: «‌به هر حال این تصمیمی بود که سازمان لیگ گرفت و همه ما هم به آن احترام می‌گذاریم. بهتر بود که این مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد ولی از لحاظ زمانی مشکلاتی وجود داشت. البته این مشکلات بیشتر به ضرر استقلال بود چون آنها باید در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنند.»

استقلالی‌ها معتقدند که بازی کردن در شیراز باعث خواهد شد که هواداران زیادی از شاهین بوشهر به ورزشگاه حافظیه بیایند ولی کریمی در این مورد اظهار داشت: «من معتقدم که استقلال در همه شهرهای ایران طرفدار دارد و استقلالی‌های زیادی هم به شیراز خواهند آمد. خیلی‌ها تصور می‌کنند که تماشاگران بوشهری هم به شیراز می‌آیند ولی باید این را در نظر گرفت که خیلی‌ها در بوشهر از لحاظ مالی یا دیگر مسائل نمی‌توانند به شیراز بروند. بوشهری‌ها تعصب ویژه‌ای به شاهین دارند ولی باید خیلی چیزها را در نظر گرفت و رفتن از بوشهر به شیراز برای تماشاگران ما که اکثر آنها جوان هستند کار آسانی نیست.»

از کریمی در مورد این موضوع سوال می‌کنیم که خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند ولی او معتقد است: «هیچ کس نمی‌تواند فوتبال را پیش‌بینی کند. شما دیدید که ما مقابل استقلال چگونه بازی کردیم و در تهران در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. شاهین بوشهر پتانسیل قهرمانی دارد و مطمئن باشید در بازی فینال به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.»

گویا پرویز مظلومی به آقا فیروز گفته که شما قرعه‌کشی را بردید ولی ما بازی را می‌بریم. کریمی اما در این خصوص تصریح کرد: «بنده خدا پرویزخان به هیچ عنوان چنین حرفی نزد و این موضوع صحت ندارد. گاهی اوقات مربیان و بازیکنان برای شوخی یا بالابردن جذابیت‌ها چنین حرف‌هایی می‌زنند ولی واقعیت این است که مظلومی چنین حرفی نزد و کری هم نخواند.»

در پایان از کریمی در مورد بحث انتقال هادی شکوری به پرسپولیس سوال کردیم که او گفت: «رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد چون این باشگاه در بحث معاوضه با ما همکاری نکرد.»


ویدیو : فیروز کریمی: رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد ؛ هوس کردم دوباره قهرمان ایران باشم