عابدینى:در سردار جنگل كه هیچ، در آسفالت هم پرسپولیس را مى بریم! : عابدینى در ...



عابدینى در مصاحبه با گل : در سردار جنگل كه هیچ، در آسفالت هم پرسپولیس را مى بریم!

همیشه داماش مورد اجحاف قرار گرفته و این یكى هم باید به كارنامه ى دوستان اضافه شود. داماش در شهر خودش تنهاست

 

سردار جنگل تهران , سردار مدیرعامل پرسپولیس , پونک سردار جنگل

 

سایت گل-  امیر عابدینى  مدیرعامل داماش در مصاحبه با گل در مورد اعلام ناگهانى انجام مسابقه داماش-پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل گفت: آقایان بیشتر از ده روز فرصت داشتند تا دراین مورد اظهار نظر كنند اما گذاشتند تا ما تمرین آخر خود در عضدى را هم انجام دهیم بعد ناگهان اعلام كنند كه باید در سردارجنگل بازى كنیم!

یعنى داماش بدون تمرین در این ورزشگاه مانند یك مهمان به مصاف پرسپولیس می رود. یك هفته هست كه همه مصاحبه مى كنند و به ما مى گویند سردار جنگل شرایط مسابقه را ندارد و درست شب تعطیلى كه دستمان به هیچ جا بند نیست اعلام مى شود كه بازى در سردار است! البته اگر آقایان به نفع داماش راى مى دادند ما تعجب مى كردیم.او می گوید: همیشه داماش مورد اجحاف قرار گرفته و این یكى هم باید به كارنامه ى دوستان اضافه شود. داماش در شهر خودش تنهاست و مسئولان شوراى تامین حواسشان به جاى دیگرى است، و ظاهرا مى خواهند دل كس دیگرى را به دست بیاورند.

عابدینى گفت: ورزشگاهى كه همه جاى آن داربست زده شده و به گواه هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان قابلیت برگزارى این مسابقه را ندارد نمى دانم چه اصرارى است كه در آن مسابقه برگزار شود؟ یعنى همه دروغ مى گویند به ما و ما خبر نداریم یا اتفاقى در پشت پرده افتاده است.

مدیر داماش كه بسیار عصبانى به نظر مى آمد در ادامه افزود: هر چند براى ما فرقى نمى كند و ما چه در سردار جنگل و چه در زمین آسفالت هم پرسپولیس را شكست مى دهیم. ولى وقتى قرار است ما شرایط میزبانى را بر عهده داشته باشیم و زمین و زمان مى گوید كه آنجا شرایط درستى براى این كار ندارد ما نمى دانیم چه كار كنیم.  بعد از مسابقه هم اگر هر اتفاقى بیفتد قرار است یقه ى ما را بگیرند./گل

 


ویدیو : عابدینى:در سردار جنگل كه هیچ، در آسفالت هم پرسپولیس را مى بریم!