سه شگرد خانگی ساده و ارزان برای رفع بوی بد دهان :       گاهی اوقات ممكن است ...



 

 

درمان خانگی موثر برای بوی بد دهان , داروهای خانگی برای درمان التهاب دهان , مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

 

گاهی اوقات ممكن است دهان شما بوی بد و نامطبوع بگیرد كه هم برای خودتان و هم برای دیگران آزار دهنده است و چه بسا كه حتی شما را از ارتباط گرفتن با دیگران گریزان می كند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، گاهی خوردن پیاز و سیر در آخرین وعده غذایی موجب بوی نامطبوع دهان می شود.

سایت اینترنتی ارگانیك به تازگی مطلبی را منتشر كرده كه در آن سه شگرد خانگی ساده و بی دردسر برای رفع بوی بد دهان و مطبوع كردن بازدم ارائه شده است.

هر یك از این سه روش به پاكسازی فضای دهان كمك می كنند و میزان مواد سمی را در آن به حداقل می رسانند. این سه راهكار عبارتند از:

۱ـ جویدن مقداری سبزی جعفری بعد از غذا كه به تازه شدن بازدم كمك می كند. جعفری منبع غنی از كلروفیل است كه به عنوان یك خوشبوكننده طبیعی دهان عمل می كند. این سبزی هم چنین مثل یك خنك كننده طبیعی در دهان احساس تازگی و تمیزی ایجاد می كند.

۲ـ مسواك كردن با جوش شیرین نیز در رفع بوی نامطبوع دهان بسیار موثر است چون مولكولهای بو را به خود جذب می كند و خواص ضدباكتریایی دارد. برای این منظور مقداری جوش شیرین روی مسواك خود بریزید و دندانها و روی زبان را با آن مسواك بزنید تا تاثیر معجزه آسای آن را در پاكسازی دهان مشاهده كنید.

۳ـ استفاده از چاشنی های معطر مثل میخك، دانه های هل و رازیانه نیز پس از هر وعده غذایی در رفع بوی بد دهان بسیار موثر است. این چاشنی های گیاهی خواص ضدمیكروبی دارند و بهداشت دهان و دندانها را بهبود می بخشند..... /  یادداشت : خبرگزارى ایسنا


ویدیو : سه شگرد خانگی ساده و ارزان برای رفع بوی بد دهان