سخنگوی اشتون : یقه لباس اشتون باز نبود ! :         خانم اشتون بسیار مراقب ...



 

 

 

اشتون کوچر , اشتون کاچر , اشتون

 

خانم اشتون بسیار مراقب بود تا یادش باشد كه نباید با آقای جلیلی دست بدهد و برای این كار دستهایش را به پشت كمرش گره زده بود، اما شاید فكر این مساله را هم نمی كرد كه یقه لباس او ظاهرا با استانداردهای مطبوعات ایران فاصله دارد.

سخنگوی كاترین اشتون نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و مسئول تیم مذاكره كننده كشورهای 5+1 با ایران به نحوه انتشار لباس كاترین اشتون در مطبوعات ایران واكنش نشان داد.

به نقل از روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا سخنگوی این دیپلمات بریتانیایی گفت :‌"‌ پوشش خانم اشتون شایسته بود . لباس ایشان نیم تنه نبود. خیلی زنان در ایران  حجاب كامل دارند اما مذاكرات در سطح بین المللی بود و نه در ایران بلكه در یك كشور ثالث برگزار می شد".

گفتنی است كه مطبوعات  ایران در هفته جاری در انتشار عكس خانم اشتون دست به ابتكارهای جالبی زدند و یقه لباس وی را با ابتكارهای شخصی بالا كشیدند.

روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا در این باره می نویسد كه خانم اشتون بسیار مراقب بود تا یادش باشد كه نباید با آقای جلیلی دست بدهد و برای این كار دستهایش را به پشت كمرش گره زده بود، اما شاید فكر این مساله را هم نمی كرد كه یقه لباس او ظاهرا با استانداردهای مطبوعات ایران فاصله دارد و مطبوعات ایرانی برای انتشار تصویر او در صفحه اول خود مجبور خواهند شد تا یقه او را دستكاری كنند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : سخنگوی اشتون : یقه لباس اشتون باز نبود !