رکورد بیشترین پنالتی در اروپا از آن بارسلونا : بارسلونا تاکنون بیشترین پنالتی ...


بارسلونا تاکنون بیشترین پنالتی را در میان تیم‌های باشگاه‌های بزرگ اروپایی زده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا در میان تمامی تیم‌های پنج لیگ بزرگ اروپا ( اسپانیا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و آلمان) از ابتدای فصل تا به اینجا بیشترین پنالتی را زده است.

در نیمه اول دیدار بارسلونا و رایووایکانو، داور بازی دو پنالتی به نفع آبی اناری‌پوشان گرفت. نیمار هر دو را به گل تبدیل کرد. کاتالان‌ها با این دو پنالتی در 9 هفته‌ای که از رقابت‌های لالیگا گذشته، مجموعا هشت ضربه پنالتی داشته است.

عجیب است که تاکنون در 72 بازی برگزار شده در لالیگا تنها 18 پنالتی گرفته شده است. این بدان معنی است که 39 درصد پنالتی‌های لالیگا به نفع تیم لوییس انریکه سوت زده شده است.

بارسا از هفت پنالتی خود، چهار بار موفق شده دروازه حریفانش را باز کند. در هفته اول، یک پنالتی به نفع بارسلونا گرفته شد که لیونل مسی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. این بازیکن آرژانتینی در فرصت دوباره خود، ضربه‌اش را وارد دروازه حریف کرد. نیمار در برابر لاس پالماس ضربه خود را به بالای دروازه زد اما مقابل رایو، هر دو را وارد دروازه حریف کرد.

تاکنون تنها یک پنالتی به نفع رئال مادرید در لالیگا گرفته شده است که کریستیانو رونالدو برابر اسپانیول آن را تبدیل به گل کرد. همچنین اتلتیکو مادرید تاکنون یک پنالتی داشته است که کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال در داربی شهر مادرید مانع از عبور توپ از خط دروازه شد.


ویدیو : رکورد بیشترین پنالتی در اروپا از آن بارسلونا