روش‏‌های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان : اگر می خواهید خانه خود ...


اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید وب‌سایت بدونیم: اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید.

بشقاب های براق و روشن

ورزش در خانه برای لاغری شکم , دکور خانه , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

استفاده از بشقاب های براق و روشن مانند این نمونه ها که رنگ صورتی خیلی روشن دارند، می توانند دکور میزتان را متحول کنند. طراحی بشقاب ها هرچه خاص تر باشد بهتر.



پرده های نازک و گل دار

مدارک لازم برای گرفتن جواز قهوه خانه , برنامه غذایی هفتگی برای زنان خانه دار , وام بانک مسکن برای خرید خانه

پرده های ضخیم زمستانی را با پرده های نازک و روشن بهاری جایگزین کنید، اجازه دهید نور طبیعی وارد خانه شود، همین نور باعث می شود خانه طوری دیگر جلوه کند و همه چیز زیبا تر شود. پرده هرچقدر ساده تر باشد بهتر است، البته نوع الگوی آن را باید با توجه به رنگ زمینه دکور خانه انتخاب کنید.



روکش گلدار برای کوسن ها

شرایط وام مسکن برای خانه اولی ها , ورزش در خانه برای تناسب اندام , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در تابستان

اجازه دهید گلهای بهار و تابستان به این شکل وارد خانه تان شوند. با یک تعویض ساده روکش کوسن ها می توانید به مبل ها جلوه ای تازه بدهید. حتی عوض کردن رو بالشی ها و قرار دادن آنها روی تخت نیز به تغییر دکوراسیون اتاق خواب کمک می کند.



استفاده از تابلوها و یا کلکسیون پروانه ها

دعای سریع الاجابه برای فروش خانه , برنامه ریزی برای کارهای خانه , ورزش در خانه برای لاغری

پروانه ها یکی از نشانه های این دو فصل و مخصوصا بهار هستند. استفاده از یک کلکسیون رنگارنگ پروانه مانند نمونه بالا یا تابلوهای رنگارنگ ( با طرح پروانه ) می تواند دیوارهای خانه را فوق العاده زیبا کند.



فرش و گلیم روشن

سرگرمی برای زنان خانه دار , تزیین خانه عروس برای جهاز دیدن , بهترین گیاهان برای تصفیه هوای خانه

فرش و گلیم های تیره رنگ را جمع کنید و تا زمستان بعدی کنار بگذارید! با جایگزین کردن یک فرش یا گلیم با رنگ و الگویی روشن می توانید یک تغییر اساسی در اتاق نشیمن خانه ایجاد کنید.



تعویض رو تختی

بهترین شغل برای زنان خانه دار , کار در خانه برای خانمها , بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه

تخت خواب در دید ترین نقطه اتاق خواب به حساب می آید، پس اگر می خواهید با کمترین زحمت در دکور این قسمت خانه تغییر ایجاد کنید بهترین کار تعویض رو تختی است. از یک رو تختی با زمینه روشن و رنگ های براق و الگوهای گل دار استفاده کنید.


ویدیو : روش‏‌های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان