روایت محمود پاک نیت از ایفای نقش در "پریا" : محمود پاک نیت گفت: به نظر من در ...



شادی نکته سنج ایفای در سریال پریا , محمود صادقی , محمود کریمی

محمود پاک نیت گفت: به نظر من در یک پروژه آنچه اهمیت بالایی دارد این است که متن و قصه گیرایی داشته باشد و با توجه به اینکه «پریا» گره های زیادی در خود دارد می تواند مانند شهرزاد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

روایت محمود پاکنیت از ایفای نقش در محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده هستم و نقش پدری را بازی می کنم که نگران فرزندش است که این فرزند او با مشکلات روزمره ای که هر جوانی ممکن است با آن درگیر باشد دست و پنجه نرم می کند.
 
وی افزود: پدر این خانواده تنها با دختر و پسرش زندگی می کند و تمام درگیری ذهنی این است که پسرش آلوده مسائل روز جامعه نشود البته در این میان خودش هم مشکلاتی دارد در یک جمله می توان گفت که این فیلم یک موضوع اجتماعی دارد.
 
پاک نیت تصریح کرد: «پریا» یک قصه خوب و گیرا دارد که مانند شهرزاد گره ها وتعلیق های زیادی دارد که می تواند مخاطب را با خود همراه کند.
 
وی خاطر نشان کرد: به نظر من در یک پروژه آنچه اهمیت بالایی دارد این است که متن و قصه گیرایی داشته باشد و با توجه به اینکه «پریا» گره های زیادی در خود دارد می تواند مانند شهرزاد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - میزان


ویدیو : روایت محمود پاک نیت از ایفای نقش در "پریا"