دورخیز ده نمکی برای ساخت اخراجیهای ۴! :      مسعود ده نمکی احتمال ساخت «اخراجی ...



 

ساخت گیف برای تلگرام , ساخت گوگل پلاس برای سایت , ساخت خبرنامه برای سایت

 

 مسعود ده نمکی احتمال ساخت «اخراجی ها»ی بعدی را منتفی ندانست و گفت: آینده بسیار تاثیرگذار و شرایط بازیگران هم در آن دخیل است. هنوز معلوم نیست كه پرونده ی «اخراجی ها» با این فیلم بسته شود.

مسعود ده نمكی كارگردان این فیلم در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: لوكیشن اول ما در منزلی مسكونی واقع در پیچ شمیران خواهد بود كه طی دو روز در آن جا فیلمبرداری خواهیم داشت و بعد به معابر و مناطق مختلف تهران خواهیم رفت.

وی لوكیشن اصلی «اخراجی ها۳» را یك آسایشگاه جانبازان اعلام و اظهار كرد: ۳۰ درصد این فیلم در این مكان كه بازسازی شده است فیلمبرداری می شود.

ده نمكی زمان فیلمبرداری «اخراجی ها۳» را دو ماه پیش بینی و اظهار امیدواری كرد كه این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

وی درباره ی حضور بازیگران جدید در این فیلم گفت: یك بازیگر از «اخراجی ها۱» و چهار بازیگر مطرح جدید به كار اضافه خواهند شد.

ده نمكی با بیان این كه با همه بازیگرانی كه نیاز داشتیم قرارداد بسته ایم خاطرنشان كرد: قرارداد بازیگران با رقم بسیار معقولی بسته شده و عدم حضور بعضی بازیگران گذشته به اقتضای فیلمنامه برمی گردد.

این كارگردان كه در این فیلم برای اولین بار تهیه كنندگی را نیز تجربه می كند اظهار كرد: این كار بسیار شلوغ و با پروداكشن قوی است كه این شرایط تولید را سخت تر می كند، ضمن این كه تمام هزینه های فیلم توسط بخش خصوصی تهیه شده است.

وی «اخراجی ها۳» را با «اخراجی ها۱و۲» از لحاظ مضمون بسیار متفاوت دانست و گفت: «اخراجی ها۳» طنز سیاسی است و به شرایط بعد از جنگ برمی گردد و فیلمنامه آن بر اساس مطالبات مردم نوشته شده و امیدوارم بعد از ساخت فیلم هایی كه با مردم شوخی شده، این بار كه با سیاست شوخی می شود، سیاستمداران طاقت آن را داشته باشند.

ده نمكی درباره ی پیش بینی اش از ركودشكنی دوباره «اخراجی ها» اظهار كرد: برای ركورد زدن، فیلم نمی سازم. این كار هم مانند بقیه است و اگر لطف خدا شاملش شود آن اتفاق می افتد.

این كارگردان ادامه داد: اخبار این فیلم از طریق روابط عمومی منعكس می شود و سعی می كنم هر شب گزارش تصویری از روند فیلمبرداری روی وبلاگم قرار دهم.... / جهان نیوز 


ویدیو : دورخیز ده نمکی برای ساخت اخراجیهای ۴!