"دوئل" کامبیز دیرباز و پژمان بازغی در جشنواره+تصاویر : کامبیز دیرباز و پژمان ...



کامبیز دیرباز و پژمان بازغی در جشنواره فیلم فجر برای دریافت سیمرغ در مصاف با هم دوئل کردند.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، جشنواره دوره بیست و دوم به لحاظ تنوع فیلم ها و حضور بزرگان سینما یادآور جشنواره دهه 60 بود دوره ای که نسبت به سال گذشته پربار و قابل تماشا بود چون فیلم هایی همچون "مارمولک"، "مهمان مامان"، "دوئل" و "گیلانه" در آن حضور داشتند رخشان بنی اعتماد نیز با اپیزود سوم "گیلانه" مورد تحسین همگان قرار گرفت.

پژمان بازغی , همسر پژمان بازغی , پژمان بازغی و همسرش

پدر پژمان بازغی , اینستاگرام پژمان بازغی , ماجرای هک شدن اینستاگرام کامبیز دیرباز

پژمان بازغی در دورهمی , بیوگرافی پژمان بازغی , دختر پژمان بازغی

کامبیز دیرباز در دورهمی , اینستاگرام کامبیز دیرباز , فیلم سرگیجه کامبیز دیرباز

تصاویر جشنواره حافظ , درگذشت پژمان بازغی , پژمان بازغی و مستانه مهاجر

دورهمی پژمان بازغی , کامبیز دیرباز , جشنواره ‌دایره نور در مسکو تصاویر

کامبیز دیرباز beytoote , زن پژمان بازغی , ازدواج پژمان بازغی
بازگشت دوباره مسعود کیمیایی با فیلم "سربازهای جمعه" بعد از 4 سال به جشنواره بود اما این فیلم آن طور که باید شایسته کیمیایی نبود و فیلم پرسروصدای "مارمولک" به کارگردانی کمال تبریزی تماشاگران بسیاری را به خود جذب کرد همچنین داریوش مهرجویی با ساخت فیلم "مهمان مامان" به همان سبک "اجاره نشین ها" توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کند.

بیوگرافی پژمان بازغی و همسرش , بیوگرافی همسر پژمان بازغی , نام همسر پژمان بازغی

بیوگرافی کامبیز دیرباز , راز زیبایی پژمان بازغی , پژمان بازغی تحصیلات
"گاوخونی" فیلم دیگر بهروز افخمی تصویری غیر متعارف از آثار این کارگردان بود که قابل مقایسه با فیلم اول او عروس نبود و اصغر فرهادی نیز دومین فیلمش را به نام "شهر زیبا" همانند سبک و سیاق "داستان یک شهر" و در قالب داستانی عاشقانه به نمایش گذاشت و با وجود کاندیدا شدن در 13 رشته از سیمرغ بلورین تنها در صدابرداری به این فیلم سیمرغ اهدا کردند.
دوره بیست و دوم از فیلم های جنگی بی نصیب نبود و احمدرضا درویش نیز با فیلم "دوئل" توانست فیلم جنگی در سطح بین الملل بسازد و در صورتی که پرداخت بیشتری بر روی فیلم نامه می شد در تاریخ سینمای ایران به ماندگاری می رسید.

پژمان بازغی بیوگرافی , پژمان بازغی با فرزندش , عکس همسر پژمان بازغی

پژمان بازغی به یکتا پیوست , پژمان بازغی به یکتا پیوست forum , گیلکی حرف زدن پژمان بازغی

نام دختر پژمان بازغی , ماجرای ترک سیگار پژمان بازغی در برنامه دورهمی چه بود؟ , تصاویر هنرمندان در جشنواره حافظ
"مزرعه پدری" ساخته مرحوم رسول ملاقلی پور یکی دیگر از فیلم های جنگی این دوره بود اما  گل سرسبد این دوره از جشنواره اولین فیلم حمید نعمت الله "بوتیک" بود که به دلیل کارگردانی فیلم نامه و بازی های درخشان مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار می‌گیرد اما چیزی که قابل باور نبود قرار دادن این فیلم در بخش مهمان بود و به همین منظور نتوانست جایزه ای از این دوره دریافت کند.
این دوره در زمره فیلم سازی سینمای ایران موفق عمل کرد و به لحاظ پرداخت مناسب فیلم نامه و تکنیک از پیشرفت بالایی برخوردار بود.
فیلم های جنگی این دوره از نظر تکنیک از استانداردهای بالایی برخوردار است فیلمهایی که با کمی دقت بیش تر در ذهن مخاطب ماندگار می شد.
برگزیدگان بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر 1382؛

زندگینامه و فیلم شناسی کامبیز دیرباز , فیلم اعتراف پژمان بازغی , دلیل برگشت پژمان بازغی به سریال هشت و نیم دقیقه
در این جشنواره بهترین فیلم "میهمان مامان" داریوش مهرجویی بود و بهترین اثر در بخش هنر و تجربه فیلم "قدمگاه" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و بهترین فیلم اول و دوم "بوتیک" حمید نعمت الله شناخته شدند.
همچنین بهترین کارگردانی احمدرضا درویش به فیلم "دوئل" و بهترین فیلم نامه "مارمولک" پیمان قاسم خانی بود و بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش اول زن به ترتیب "بهرام رادان" در فیلم شمعی در باد "گوهر خیراندیش" در فیلم رسم عاشق کشی معرفی شدند.

تصاویر بازیگران در جشنواره , تصاویر جشنواره حافظ و مد هنرمندان , موتور کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی
بهترین بازیگر نقش دوم مرد و زن کامبیز دیرباز در "دوئل" و مریلا زارعی در "سربازهای جمعه" معرفی شدند. بهرام بدخشانی در فیلم "دوئل" به عنوان بهترین فیلم بردار و مصطفی خرقه پوش بهترین تدوینگر،‌ امیر اثباتی بهترین طراحی صحنه و لباس،‌ مسعود بهنام،‌ حمید نقیبی در "دوئل" به عنوان بهترین صداگذاری شناخته شدند.
بهترین موسیقی متن توسط محمدرضا عقیلی در فیلم "خداحافظ رفیق" دریافت شد همچنین بهترین صدابرداری حسن زاهدی در شهر زیبا بهترین چهره پردازی مهرداد کیانی در روایت سه گانه، قدمگاه و بهترین جلوه های ویژه محسن روزبهانی در دوئل معرفی شدند.
طوفان سنجاقک شهرام مکری، آقایان پرنده رضا بهرامی نژاد هر کدام به ترتیب به عنوان بهترین فیلم کوتاه و فیلم مستند شناخته شدند.
این دوره از جشنواره به دبیری علیرضا رضا داد مدیرعامل وقت بنیاد فارابی و هیات داوری محمد بزرگ نیا، ابوالحسن  داوودی، محمد داوودی، مجتبی راعی، سید مهدی شجاعی، مینو فرشچی، علی نصیریان برگزار شد.
30 فیلم در بخش مسابقه ای ایران در جشنواره بیست و دوم با هم رقابت کردند.
مجید مجیدی، داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی، شهرام اسدی، سیف الله داد، منوچهر محمدی، مرتضی شایسته و ابراهیم حاتمی کیا فیلمسازانی بودند که در بخش افتخارآفرینان 25 سال سینمای انقلاب اسلامی برایشان بزرگداشت گرفتند..... / yjc.ir


ویدیو : "دوئل" کامبیز دیرباز و پژمان بازغی در جشنواره+تصاویر