دزد حرفه‌ای در راهرو آپارتمان دستگیر شد/جاسازی طلاجات در گلدان، شگرد متهم + تصاویر :



دزد حرفه‌ای که از طریق باکن وارد خانه‌ها می‌شد و دست به سرقت طلاجات می‌زد در راهرو آپارتمان به دام افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 21:20 بیست و هشت مردادماه بر اساس اعلام مركز پیام 110 مبنی بر حضور سارق در منزل در آدرس خیابان شهید كرد، خیابان ابراهیمی واحد گشت یگان کلانتری 190مجیدیه به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران همسایگان اعلام كردند كه یک نفر از راه بالكن وارد منزل همسایه شده كه واحد گشت محل را بررسی و مشاهده نمود كه سارقین درب ورودی منزل را از جا كنده و وارد منزل شده و اسباب خانه را به هم ریخته اند .

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر , گلدان طبقاتی سبزی خوردن آپارتمان , روش کاشت جعفری و ریحان در گلدان آپارتمان


در همین حین ماموران متوجه حضور یكی از سارقین در راهرو شدند كه سعی در مخفی كردن طلاجات سرقت شده در گلدان را داشت که بلافاصله او را دستگیر کردند.

متهم به همراه اموال مسروقه به كلانتری منتفل شد و مالك منزل نیز به كلانتری مراجعه و اموال كشف شده را شناسایی و تحویل گرفت .

تصاویر عکاسان حرفه ای , ساخت تصاویر حرفه ای , سعید سمور قمه کش دستگیر شد فیلم و تصاویر


در كلانتری متهم خود را با نام "نورمحمد" معرفی کرد که با توجه به اینكه تعداد زیادی از سرقت های منزل در این محدوده با این روش انجام شده ، احتمالا این سارقین حرفه ای و سابقه دار بوده و چندین فقره سرقت را به سرانجام رساندند.

مراد پیروندی رئیس کلانتری 190مجیدیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شگرد متهم برای خارج کردن طلاجات مسروقه ، جاسازی آنان در گلدان بود.

 رئیس کلانتری 190مجیدیه خاطر نشان کرد:پرونده متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو : دزد حرفه‌ای در راهرو آپارتمان دستگیر شد/جاسازی طلاجات در گلدان، شگرد متهم + تصاویر