خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌سوخت؛ تا 25 خرداد سوخت‌گیری كنید وگرنه سهمیه می پرد! :



کارت سوخت , پیگیری کارت سوخت , حذف کارت سوخت

 

خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌سوخت؛ تا 25 خرداد سوخت‌گیری كنید وگرنه سهمیه می پرد!

خبرنگار عصرایران در تماس با این سامانه پرسید: اگر سوخت گیری انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ که اپراتور مربوطه در جواب گفت: سهمیه کارت از بین می رود.

عصرایران - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا بیست و پنجم خرداد امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است كه همه دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در کارت‌های هوشمند سوخت، لازم است تا بیست و پنجم خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.

شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هشدار داده است كه در صورت عدم سوخت گیری در مدت زمان مشخص شده ، سهمیه کارت سوخت به طور کامل حفظ نخواهد شد.

دارندگان کارت هوشمند سوخت برای آگاهی بیشتر می‌توانند با سامانه پاسخگویی 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس بگیرند.

خبرنگار عصرایران در تماس با این سامانه پرسید: اگر سوخت گیری انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ که اپراتور مربوطه در جواب گفت که سهمیه کارت از بین می رود.

وی به کسانی که کارت خود را گم کرده اند توصیه کرد هر چه سریعتر نسبت به گرفتن المثنی اقدام کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود./عصرایران


ویدیو : خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌سوخت؛ تا 25 خرداد سوخت‌گیری كنید وگرنه سهمیه می پرد!