حاج‌رضایی:شکست ذوب‌آهن در فینال یادآور فاصله فوتبال ایران و کره‌جنوبی است :



 

 

 

پخش زنده فوتبال ایران و کره جنوبی , نتیجه فوتبال ایران و کره جنوبی , نامه علی مطهری به آیت‌الله یزدی درباره مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی

 

کارشناس فوتبال گفت: با وجودی که باخت ذوب‌آهن چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند اما این شکست یاد‌آور فاصله ایران و کره‌جنوبی است.

امیرحاج‌رضایی در مورد نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در گام پایانی همه دوست دارند برنده باشند. هر چند که نایب قهرمانی هم ارزش دارد اما این شکست یادآور فاصله هاست. کره جنوبی بار دیگر در آسیا قهرمان شد تا ما متوجه شویم با فوتبال روز دنیا فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ذوب‌آهن برای رسیدن به این فینال تمام تلاش خود را به کار گرفته بود، عنوان کرد: اگر عمیق تر به فوتبال نگاه کنیم و از شور و احساسات فاصله بگیریم می بینم که رسانه های نوشتاری پس از راهیابی ذوب‌آهن به فینال خیلی احساساتی درباره این حادثه نوشتند و تیترهای حماسی زدند. اما بازی فینال نشان داد که چه فاصله هایی داریم. البته این شکست چیزی از ارزش های ذوب‌آهن کم نمی کند.

حاج رضایی تاکید کرد: چنین باخت هایی باید ما را متوجه واقعیت های فوتبال‌مان کند. شاید در این بازی ذوب‌آهن فرصت هایی داشت و آنها را از دست داد اما موفقیت یک تیم فقط به بازی خوب باز نمی گردد. عوامل بیرونی هم در نتیجه گیری بسیار تاثیر گذار هستند. فاصله ایران و کره جنوبی در مدیریت و بحث امکانات زیاد است. تیم های اصفهانی به لحاظ مدیریت در شرایط خوبی قرار دارند اما باز با کشورهای دیگر فاصله داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال من از این نتیجه متاثر شدم. پیروزی در این مسابقه می توانست به نفع فوتبال ملی ما باشد.


ویدیو : حاج‌رضایی:شکست ذوب‌آهن در فینال یادآور فاصله فوتبال ایران و کره‌جنوبی است