جشن تولد اورانگوتان 50ساله +عکس : جشن تولد این اورانگوتان در کنار کارکنان باغ ...



جشن تولد این اورانگوتان در کنار کارکنان باغ وحش و ده ها تن از عکاسان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به نقل از آر.تی.ال. فرانس، این اورانگوتان سوماترایی یکی از قدیمی ترین از نوع خود در جهان است. مسئولان باغ وحش " لا بواسیر دو دور " برای این اورانگوتان 50ساله جشن تولد گرفتند.

 

تبریک تولد , کیک تولد , تم تولد

 

این جانور حتی یک موی سفید هم ندارد. این اورانگوتان نر 125 کیلو وزن دارد و دارای 16 فرزند می باشد. این میمون بزرگ در مقابل تمام کارکنان باغ وحش و دهها تن عکاس و روزنامه نگار شمع را فوت می کند و قبل از خوردن کیک با قاشق، اول توت فرنگی آن را بر میدارد.

نگهبان این باغ وحش می گوید این اورانگوتان رفتار خوبی با تمامی کارکنان باغ وحش دارد. وخلق و خویی مهربان دارد.

 

تولد , لوازم تولد , پیام تبریک تولد

 

آقای سباستین مدیر باغ وحش می گوید: وی در سال 1962 در جنگل های اندونزی به دنیا آمد، بعد از هفت سال وارد یک پارک در آلمان شد. بعد به باغ وحش دیگری در دویسبورگ رفت و سال 1989 به این باغ وحش میاید و از آن موقع به فاصله 4 تا 5 سال صاحب فرزند شده است. و جالب اینجاست که رابطه خوبی با خانواده خود دارد. برخلاف خصوصیات ذاتی که این حیوان دارد، خیلی مسالمت آمیز زندگی می کند. و پدر خوبی برای فرزندانش می باشد. این اورانگوتان به آب پرتقال و شیرکاکائو خیلی علاقه دارد.

 

متن تبریک تولد , آهنگ تولد , اس ام اس تولد

 

امانوئل، نگهبان باغ وحش می گوید: این حیوان نیاز زیادی به آب دارد. زیرا در صورت نخوردن آب مثانه اش عفونی می شود. حیوانات بی شماری در این باغ وحش 20 هکتاری وجود دارد و سال گذشته نزدیک به 125000 بازدیدکننده داشت./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : جشن تولد اورانگوتان 50ساله +عکس