جریمه برای استقلال و تذكر به باقری و منتظری :       در دیدار دو تیم استقلال ...



 


آسان ترین روس برای استقلال مالی , دریافت اس ام اس برای جریمه و احضار به وزرا , فرصت 10 روزه باشگاه استقلال به صداوسیما برای برخورد با علی ضیا

 

 

در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس، آبی پوشان با تاخیر 4 دقیقه ای وارد زمین مسابقه شدند.بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

 

همچنین كریم باقری و حسین بادامكی از تیم پرسپولیس و پژمان منتظری و امید روانخواه از تیم استقلال اقدام به انجام مصاحبه در منطقه غیر مجاز كرده اند.بر همین اساس مصاحبه افراد فوق تخلف محسوب شده و لزوم رعایت مقررات و عدم انجام مصاحبه در منطقه ممنوعه به باشگاه های مربوطه و نامبرگان یادآور می شود تا از تكرار آن جلوگیری شود.

*دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و شاهین بوشهر در حالی مورخ 18/7/89 برگزار شد كه از سوی علی رضا مرزبان، كمك مربی تیم شاهین بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور كه در نهایت موجب تحریك تماشاگران و پرتاب بطری به داخل زمین مسابقه بود ،صورت گرفت.

بر همین اساس وی به مدت یك جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد.

*با توجه به عدم حضور تیم فوتبال مقاومت شهید سپاسی شیراز در مسابقه با تیم تراكتور سازی تبریز در تاریخ 27/7/89 از سری رقابت های جام حذفی،كمیته انضباطی باشگاه مقاومت شهید سپاسی را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.../خبرگزاری فارس


ویدیو : جریمه برای استقلال و تذكر به باقری و منتظری