توهین بی سابقه مقام دولتی: هاشمی رفسنجانی ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته است! :



هاشمی رفسنجانی , غذای ساده , طرز تهیه کیک ساده

 

درحالی که ، تبدیل به رویه و اقدامات عادی یک جریان خاص سیاسی شده،

توهین بی سابقه مقام دولتی: هاشمی رفسنجانی ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته است!

وی، رییس مجمع تشخیص را از سران فتنه خواند و گفت : سران فتنه برای انتخابات جاری نیز شرط تعیین کردند و برخی از انها این شرایط را در نماز جمعه بیان کردند و به ان دامن زدند و اکنون هم هنوز بر ان اصرار دارند .

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از اظهارات اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد نامه اش به امام (ره) درباره رابطه با آمریکا، ظاهراً ماموریت بیان اظهارات و حملات تند و توهین آمیز علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی - که این روزها تبدیل به رویه روزمره یک جریان خاص شده - به نیروهای پایین رده و ناشناخته سپرده شده است!

 

به گزارش خبرنگار سیاسی "انتخاب" Entekhab.ir ؛ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در مراسم "تجلیل از تلاش رسانه های استان در انتخابات 12 اسفند"، بدون اشاره به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارات تند و توهین آمیزی علیه وی مطرح کرد.

 

سردار محمد غفاری نژاد در سخنانش با اشاره به بحث رابطه با امریکا و اظهارات ایت الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر نام درخصوص نامه ایشان به امام راحل ، درصدد پاسخگویی به این نامه برآمد و در بخشی از سخنانش گفت : در شرایط حساس فعلی از بیان چنین مطالبی چه چیزی می توان برداشت کرد ، مگر اینکه بتوان به بیان کننده نسبتهایی چون ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته داد!

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان وقایع قبل از انتخابات پرداخت و با گریز به ماجرای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، بدون ذکر نام، تلویحاً ایت الله هاشمی رفسنجانی را از سران فتنه خواند و گفت : سران فتنه برای انتخابات جاری نیز شرط تعیین کردند و برخی از انها این شرایط را در نماز جمعه بیان کردند و به ان دامن زدند و اکنون هم هنوز بر ان اصرار دارند .

 

 

غذای ساده با سیب زمینی , بک گراند ساده , اکبر هاشمی رفسنجانی

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اضافه كرد: از دیدگاه نظریه پردازان جریان فتنه كه مشاركت مردم در انتخابات را بین 10 تا 35درصد برآورد می كردند، نظام جمهوری اسلامی چاره ای جز تسلیم شدن در برابر فشارها و یا دچار شدن به آشوب های اجتماعی به مراتب شدیدتر از فتنه 88 نداشت.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی "انتخاب"  Entekhab.ir  ؛ وی اضافه كرد: از دیدگاه نظریه پردازان جریان فتنه كه مشاركت مردم در انتخابات را بین 10 تا 35درصد برآورد می كردند، نظام جمهوری اسلامی چاره ای جز تسلیم شدن در برابر فشارها و یا دچار شدن به آشوب های اجتماعی به مراتب شدیدتر از فتنه 88 نداشت.

 

تلاش خبرنگار "انتخاب" برای اطلاع از سوابق این فرد تنها یک نتیجه داشت: "گزینه سابق تصدی استانداری بوشهر"

از سوابق دیگر وی، پیش از حضور در معاونت سیاسی استاندار خراسان رضوی، اطلاعی در دست نیست./انتخاب


ویدیو : توهین بی سابقه مقام دولتی: هاشمی رفسنجانی ساده لوح، ساده اندیش و خود فروخته است!